EHRD

Pineize

New member
Ik heb een vluchtje gepland naar Rotterdam.

De AIP vermeldt een verplichte handling door ofwel KLM Jet Center of Aviapartner.
Klopt dit nog en zoja, welke te kiezen?
EHRD zou zelfs PPR zijn staat er vermeld (na afspraken gemaakt te hebben ivm handling).

Mijn vraag is er omdat ik onlangs op Maastricht was en daar is er normaal gezien ook handling verplicht. Echter ter plaatse niets gezien of gehoord en dus ook niet betaald.
De ontvangst op EHBK was trouwens SUPER!!

Thx.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vluchtje gepland naar Rotterdam.

De AIP vermeldt een verplichte handling door ofwel KLM Jet Center of Aviapartner.
Klopt dit nog en zoja, welke te kiezen?
EHRD zou zelfs PPR zijn staat er vermeld (na afspraken gemaakt te hebben ivm handling).

Mijn vraag is er omdat ik onlangs op Maastricht was en daar is er normaal gezien ook handling verplicht. Echter ter plaatse niets gezien of gehoord en dus ook niet betaald.

Thx.

Heb je PM gestuurd.
 
Ik heb een vluchtje gepland naar Rotterdam.

De AIP vermeldt een verplichte handling door ofwel KLM Jet Center of Aviapartner.
Klopt dit nog en zoja, welke te kiezen?

Handling is inderdaad verplicht. Daarmee wordt landen op EHRD een duur grapje.
Het is mogelijk om de afhandeling te laten verzorgen via de vliegclub. Een lid van de club moet jou dan aanmelden als gast. Na de landing krijg je dan een taxi-klaring naar de vliegclub.

Ik heb dit vorig jaar eens gedaan. Ik betaalde rond de 35EUR voor de landing met een DA40.
 
Vliegclub Rotterdam is naar ik begrijp nu ook officieel afhandelaar. Men had bij KLM Jet Center naar verluidt niet meer zo'n zin in kleine kistjes (en waarschijnlijk bijbehorend gezeur over kosten).

Vooraf even bellen met de vliegclub en dan bij aankomst taxiën via Lima naar de vliegclub en daar parkeren zou de procedure zijn. Zelf nog niet geprobeerd, wel leuk om eens te doen.
 
Vliegclub Rotterdam is naar ik begrijp nu ook officieel afhandelaar. Men had bij KLM Jet Center naar verluidt niet meer zo'n zin in kleine kistjes (en waarschijnlijk bijbehorend gezeur over kosten).

Vooraf even bellen met de vliegclub en dan bij aankomst taxiën via Lima naar de vliegclub en daar parkeren zou de procedure zijn. Zelf nog niet geprobeerd, wel leuk om eens te doen.

Vliegclub Rotterdam is op dit moment geen officiele afhandelaar, maar af en toe krijgen wij wel vliegtuigen op bezoek. Ik ben vanuit het bestuur momenteel wel bezig om dit vorm te geven, maar dat is zeker nog niet in kannen en kruiken of geformaliseerd. Ook onjuiste opmerking over KLM JetCenter hierboven. Die doen de afhandeling op dit moment met plezier (net als AviaPartner trouwens), maar wel tegen een stevig tarief.
 
Terug
Bovenaan