EHGG live op internetstream

vizion88

New member
Beste leden,

Ik kon geen betere plek vinden voor mijn vraag, dus vandaar dat ik hem hier stel. Ik ben op zoek naar een online stream van de toren van Eelde. Op ATCBox stond een link, echter is die onbruikbaar(error melding). Kan iemand mij helpen?

Thnx in advance!:radar:
 
De ene keer werkt die stream wel, dan weer niet. Vanavond doet hij het zeer waarschijnlijk weer.

Ik heb nog nergens anders een betere stream van Eelde kunnen vinden.
 
Bij mij werkt geen enkele stream :traantjes

Moet je hiervoor goldmember zijn of kan iedereen hiernaar luisteren (en wat doe ik dan fout ??):huilt:
 
Als je alleen naar de streams wil luisteren, dan hoef je geen Goldmember te zijn. Wel een registratie aanvragen (gratis).

Het luisteren is wel zeer browser specifiek heb ik gemerkt. Welk OS en browser gebruik je?

Als Goldmember wordt het allemaal een stuk eenvoudiger en krijg je er ook nog eens leuke radarbeelden bij. Het is die paar euro zeker waard!
 
Dat mag eigenlijk geen problemen opleveren. Open je de streams met Windows Media Player? Dan kan het erg lang duren voordat genoeg gebufferd is (je ziet dan dat de "play" knop actief is (pijltje). Aan de dubbele pauze streep kan je zien dat de stream gespeeld wordt).

Als goldmember krijg je de beschikking over ATCBOXlive. Een echte aanrader!
 
Terug
Bovenaan