Goedemiddag,
Morgen heb ik een cross country gepland staan van Seppe naar onder andere Eelde. Ik verwacht dat morgen 23 in gebruik is. Mag ik dan op eigen initiatief 23 vacaten via S2? Dus via runway 01? Of moet ik doortaxiën naar S3 en dan via taxiway C, HLDG E2, Runway 01, taxiway B naar de Apron? Of moet ik tijdens de landing roll het vacaten via S2 requesten? ('PAB Request to vacate 23 via S2')
Het wordt mijn eerste keer dat ik een gecontroleerd veld aandoe. Bovenstaande situatie heb ik tijdens mijn RT-opleiding niet behandeld. Ik vraag me af wat gebruikelijk is in dit soort situaties
Hieronder de link van de Aerodrome Chart:
http://www.ais-netherlands.nl/aim/2016-05-12-AIRAC/eAIP/html/graphics/eAIP/EH-AD-2.EHGG-ADC.pdf
Morgen heb ik een cross country gepland staan van Seppe naar onder andere Eelde. Ik verwacht dat morgen 23 in gebruik is. Mag ik dan op eigen initiatief 23 vacaten via S2? Dus via runway 01? Of moet ik doortaxiën naar S3 en dan via taxiway C, HLDG E2, Runway 01, taxiway B naar de Apron? Of moet ik tijdens de landing roll het vacaten via S2 requesten? ('PAB Request to vacate 23 via S2')
Het wordt mijn eerste keer dat ik een gecontroleerd veld aandoe. Bovenstaande situatie heb ik tijdens mijn RT-opleiding niet behandeld. Ik vraag me af wat gebruikelijk is in dit soort situaties
Hieronder de link van de Aerodrome Chart:
http://www.ais-netherlands.nl/aim/2016-05-12-AIRAC/eAIP/html/graphics/eAIP/EH-AD-2.EHGG-ADC.pdf