EBZR fly in

Poeli

New member
Ik post even deze fly in in België, 17-18-19 augustus van dit jaar, zijn er mensen die gaan? Ik ben zeker van plan om met enkele vrienden te gaan, wellicht de 18e augustus.

Op het programma: Super Constellation van Breitling, een F4 corsair, p51 enzovoort.

Niet heel groot, maar wel een leuke sfeer!
Zou leuk zijn om met enkele airworkers een biertje te drinken!
Info: http://www.ebzr.be/
 
Niet heel groot, maar wel een leuke sfeer!
:duh:

EBZR is all about the money (binnen hengelen van jou €'s, zodat de Aero Paria Club ...).

Note: de Connie staat (of stond recent) met 'n kapotte motor.

Diest (10-12 Augustus a.s.) is veel leuker, aangenamer en vrijblijvender :biertje:
 
:duh:

:duh:

Ik had ook soms wel wat vragen in die zin - maar begrijp ook dat je zo'n bezoekers niet binnenhaalt zonder een ruim budget... dus was ik toch wel benieuwd. Toegegeven: het is een heel andere sfeer dan in Diest.

Overigens spreekt de S38 me NOG meer aan dan de Connie, ook al is het dan "maar" een replica.
 
:duh:

:duh:

Ik had ook soms wel wat vragen in die zin - maar begrijp ook dat je zo'n bezoekers niet binnenhaalt zonder een ruim budget... dus was ik toch wel benieuwd. Toegegeven: het is een heel andere sfeer dan in Diest.

Overigens spreekt de S38 me NOG meer aan dan de Connie, ook al is het dan "maar" een replica.
Believe me or not ;)

Window Dressed EBZR is genomineerd om bij de minst geringste :eek: één mega smet (cfr. OST Airshow d.d. 26 Juli 1997 :traantjes) te veroorzaken (Exit .be Fly-Ins).

De Connie en anderen (o.a. S38, P51 enz.) komen niet vrijwillig, maar op nadrukkelijke vraag.
Het laten overkomen van de Connie (als ie komt) incl. Photoshoots kost bijvoorbeeld € 60.000.
 
Hm. Nu begin ik me toch vragen te stellen: ben je een eenpersoonsoorlogje aan het uitvechten?

Dat het daar over groot geld gaat is buiten twijfel, ja; die grote jongens komen uiteraard niet gratis. Dat heeft konsekwenties, en die neemt men of men neemt ze niet. Als inrichter en als bezoeker.

Maar ik zie toch duidelijk dat low-passes niet worden toegelaten, en meer waaghalzerij nog veel minder, en natuurlijk weten ze maar al te best waarom. Dus ze hebben daar nmbm niet meer risico om een einde te stellen aan be.flyins dan in Diest, of waar dan ook.

Ofwel ben ik te naief (wat niet de eerste keer zou zijn) ofwel ben jij spijkers op laag water aan het zoeken.
 
Nope ;)

Ik ben alleen bezorgd over de Fly-In toekomst, niets meer en niets minder.

Verder ga ik er niet op in (bronbescherming) :biertje:
 
Terug
Bovenaan