Easyjet simassessment

climb350

New member
Hallo Allemaal,

Heb al een beetje rondgekeken hier of er iets staat over het Easyjet Sim-assessment.

Heeft een van jullie toevallig onlangs een assessment voor Easy gedaan op de 73? Sta op moment in dubio of ik er nog ff een paar honderd euro tegenaan moet gooien voor een uurtje voorbereiding ergens op een 73 sim, teneinde straks wat beter voor de dag te komen.

(Heb inmiddels wel een aantal profiles en settings om "droog" te oefenen)

Gr, Climb350
 
De assessment is vrijwel exact wat je gemaild hebt gekregen. Opstijgen, stukje rechtdoor naar FL80, bochten links/rechts, stijle bochten links/rechts, snelheidsveranderingen, stijgen/dalen, en tijdens dit alles wat vragen over je leven om te kijken of je je aandacht kan verdelen.

Daarna een approach die een beetje afhangt van ervaring denk ik, kan een procedural ILS zijn of vectors.

Uiteindelijk willen ze zien of je vooruit gaat, capaciteit over hebt (kan je antwoorden op de vragen, reageer je op feedback), en hoe je samenwerkt met je simpartner.

De briefing van tevoren is erg uitgebreid en alles wordt behandeld. Geen verrassingen. Als je al eens jet hebt gevlogen heb je niet echt een voorbereidend uurtje nodig, mocht je dat nog nooit hebben gedaan dan kan een uurtje misschien helpen, al is het alleen al voor je zelfvertrouwen.

Voor meer info PM me even je emailadres, dan stuur ik nog een word documentje met een ietjes gedetaïlleerdere uitleg van de sim.
 
Ola!

Stuur me effe een PM, kan ik je wat info doorsturen.

Lators,
K.
 
Terug
Bovenaan