DUTCH HELI DAY 2013

Nansnpansn

New member
Zaterdag 14 september organiseert de JHP een helikopterdag te Stroe voor het publiek. Maak kennis met diverse helikopters en bedrijven. Maar ook speciale helikopters, we hebben op dit moment zelfs toezegging dat de traumahelikopter naar ons evenement komt!

Stroeerweg 46, Stroe, Gelderland

www.jhp.aero

www.lifeflight.nl

Ik zou graag langs gekomen zijn, ware het niet dat ik in het buitenland zit dan. Leek me wel leuk om wat handen te schudden in NL. Ik ken nog nietzoveel mensen in de helo wereld, maar zou graag meerdere mensen leren kennen.

Veel plezier alvast!

Display order Dutch Heli Day 2013 !!!

Display order Dutch Heli Day 2013 !!!

Hoi helivliegers,

Hierbij de Display Order van de Dutch Heli Day. De vliegers van de deelnemende heli’s krijgen volgende week de slottijden door.

Voor actuele info zie onze site www.JHP.aero

Het programma kan tot het laatst toe gewijzigd worden om weer en/of vliegtechnische redenen, dus hou tot op de dag zelf deze site in de gaten.

http://jhp.aero/pages/nieuws.php

(Vliegers die met de heli naar het evenement willen vliegen moeten zich voor 31 augustus opgeven bij onze voorzitter Pieter de Kruif ( [email protected] )

Dan zal worden bekeken wie we wel en niet toe kunnen laten en zal aan de desbetreffende vlieger voorafgaand aan het evenement een briefing met instructies voor deelname aan deze dag worden gegeven.

Dutch Heli Day heeft nu bijna 20 helikopters die 14 september Stroe hopen te bezoeken.

Op www.jhp.aero kun je onder nieuws de display order openen. Daarin zie je dat o.a. de Alouette III, de Lifeliner, maar ook vele civiele heli's (EC120, R22, R44, S300, misschien zelfs een EC155) en een gyrocopter voor deze dag staan ingepland.

Tevens hebben diverse helikopterbedrijven een stand, staat de NLR er met een drone, komt er een modelvliegclub en auto met ingebouwde turbines. Dus voor elk wat wils.

Er is een heuse verkeerstoren met een verkeersleider, een marshaller incl. follow me auto enz.

Welkom a.s. zaterdag 14 september vanaf 10:00 uur Adres: Stroeërweg 46, 3776MJ Stroe

Datum bekend Dutch Heli Day 2015 !!!!!

Datum bekend Dutch Heli Day 2015 !!!!!

Datum bekend Dutch Heli Day 2015

Zaterdag, 5 september 2015

Voor bijdragen aan deze dag, kunt u contact opnemen met onze voorzitter Pieter de Kruif. Voor contactgegevens zie pagina bestuur.

Zowel standhouders, helikopters, vliegers, vrijwilligers en sponsors meldt u aan!

www.jhp.aero

Terug
Bovenaan