Duitsland

Even een korte vraag over werken in Duitsland;

Zijn er mensen op dit forum die in Duitsland werken, maar toch in NL wonen, of pendelen (dus een appartementje in Duitsland, en het gezinnetje NL).

En als 2e, de assesment day voor airberlin (en wellicht ook andere Duitsland operators), kun je dat als doorsnee nederlander een beetje doen? heb slechts 1 jaar duits gehad heeeel lang geleden, dus ben ik daar geen superheld in (wel wat basis kennis, maar meer ook niet).

Thanks
 
Zelfs na z'n dood houden de Duitsers nog steeds van Rudi Carrell.. dus je kunt wel een potje breken qua accent..

Heb er een aantal jaren gewerkt (non-aviation) en als je er even niet meer uitkomt gooi je gewoon je beste Rudi Carrell imitatie in de strijd.. :grijns:
Werkt..!
 
Om alvast een beetje te oefenen

Om alvast een beetje te oefenen

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=l-i7cU5XPHU[/YOUTUBE]

Succes!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Laatst bewerkt:
duits voor beginners

duits voor beginners

Hoi CB,

Heb zelf net twee jaar in D gewoond en op het eind ging ik bijna in het duits denken en barste mijn nederlands van de germanismen (Quote vriend van mij) reden om maar snel duitsland te verlaten :grijns: :grijns:

Ik denk dat als Rudi het kan maken, iedere nl-er het wel redt in D als je 24 uur per dag duits om je heen hoort.

Kantekening bij Air Berlin: Hoorde van een duitse collega destijds (febr 2007) dat ze bij AB de NL-ers liever niet aannemen, omdat die toch weer snel weg zijn als ze de kans krijgen (maar da's natuurlijk een gerucht)

Auf jedem fall viel Gluck

Steigen nach 350
 
Terug
Bovenaan