DLR test CD?

Outer Marker

New member
Hi,

Wie weet waar ik een DLR test CD kan krijgen/downloaden/lenen/kopen? Of iets dergelijks waarmee ik DLR test kan oefenen?

Ga namelijk 12 September naar Hamburg... :dozey:

OM
 
Ik train met beide, en ik moet zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar skytest, maar, dat is persoonlijk...

Skytest heeft iets meer verschillende oefeningen, ook bijvoorbeeld uit oudere DLR testen.

Ik heb zelf de DLR test nog niet gemaakt, dus, ik kan je niet vertellen wat de beste trainingssoftware is.

Mijn advies, train gewoon met beide...

Gr.

R_L:rt:
 
Er zijn verschillende CD's van SkyTest, je hebt twee Piloten-CD's (eentje voor de Berufsgrunduntersuchung BU van Lufthansa en consorten en eentje voor Air Berlin, Austrian, Tyrolean, DCA, CargoLux, etc..) en dan is er ook nog de FQ-Simulator-CD... Welke is aan te raden voor voorbereiding van de engelse DLR-test voor Luxair? Iemand ervaringen hiermee?
 
Ik heb die van Skytest aangeschaft. Ik moet zeggen dat ik 'm erg goed vond. Niet alleen goed voor de DLR test, maar ook voor eventuele andere selectie.
Altijd makelijk om te weten dat je korte termijngeheugen gatenkaas is. :grijns:
 
Er zijn verschillende CD's van SkyTest, je hebt twee Piloten-CD's (eentje voor de Berufsgrunduntersuchung BU van Lufthansa en consorten en eentje voor Air Berlin, Austrian, Tyrolean, DCA, CargoLux, etc..) en dan is er ook nog de FQ-Simulator-CD... Welke is aan te raden voor voorbereiding van de engelse DLR-test voor Luxair? Iemand ervaringen hiermee?

Cargolux=Luxair en omgekeerd. Ik gok dus op nummer twee.
 
So what, begrijp je geen Duits dan?
Cargolux doet overigens niets met DLR, het is IBF in Saarlouis die de testen afneemt.
Kebab: was dat maar zo...
 
Heey allemaal,

ik ben opzoek naar een goede manier om me voor te bereiden om Engels talige DLR testen, heeft er iemand een goede tip voor mij??en hoe kan je je het best voorbereiden op de Luxair testen, in het engels of in het duits?

groetjen karlos
 
@SP, ja, ik weet het maar aannameprocedure is meen ik toch gelijkgestemd? De daadwerkelijke aanname zelf zullen we maar even buiten beschouwing laten....
 
Neen, Cargolux aanmeldingen gaan via Interpersonal, die de kandidaten daarna naar IBF in Saarlouis stuurt, daarna interview bij Cargolux en that's it!.
In het verleden gingen Luxair kandidaten ook naar IBF; Dit is echter een jaar of twee geleden veranderd. Nu wordt een kandidaat geinterviewd in Luxemburg, daarna assessment bij DLR (wel een iets andere versie dan die voor Lufthansa). Als dat allemaal in orde is nog een een interview in LUX met een DLR psycholoog, en dan maar hopen op het beste!
 
maar heeft er iemand misschien nog een (oude) cd rom voor mij die ik zou kunnen overnemen/lenen om me voor te bereiden op de luxair dlr testen...?????

x..
 
maar heeft er iemand misschien nog een (oude) cd rom voor mij die ik zou kunnen overnemen/lenen om me voor te bereiden op de luxair dlr testen...?????

x..

Hij is volgens mij maar één keer te activeren. Ik zou gewoon die 50 euro uitgeven. Heb je namelijk vaker plezier van lijkt me. ;)
 
Terug
Bovenaan