Diamond DA-20 of vergelijkbaar huren

Helder

New member
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een adresje waar ik een Diamond DA-20 of iets vergelijkbaars kan huren. Nu komt er hier al regelmatig een en ander voorbij aan huurkisten, maar vaak zijn daar een lidmaatschap of participatie aan verbonden. Zijn er ook toestellen te huur (tegen redelijke prijzen) waar je geen lidmaatschap voor hoeft af te sluiten?

De plaats doet er niet zo veel toe, al gaat Maastricht of Groningen me iets te ver. Net over de grens in Duitsland is eventueel wel een optie.

(Mocht ik te kieskeurig zijn, dan misschien toch maar een lidmaatschap. Als ik maar niet met kisten hoef te slepen e.d., ik heb helaas geen tijd om te lang bij een veld rond te hangen.)

Ik hoor het graag!
 
Een Katana kun je huren bij Wings Over Holland en er is nog een club op Hilversum (naam natuurlijk nu net even kwijt) die er 1 heeft waarvoor geen lidmaatschap nodig is.
 
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Wel een hoop centen hoor, 130 euro voor een Katana. Of ben ik dan erg krenterig? Is dat trouwens all inclusive?

Iemand een idee wat die DA20 bij wings over holland kost?
 
Dit zijn redelijk reguliere prijzen in Nederland voor een dergelijke kist bij een commercieel bedrijf. In het algemeen geldt hier kist + peut... landingen zijn voor eigen kosten (als je dit bedoelt). De DV20 van Wings zal denk ik rond hetzelfde kosten.

Wanneer je goedkoop wilt Katana'en dan kun je op Valkenburg vliegen. Ik meen dat het daar iets van krap 7 tientjes per uur kost (+ lidmaatschap/abbogeld). Geen landingsgelden maar wel een halve dag kwijt aan meehelpen.

Als er andere opties zijn dan ben ik er erg nieuwsgierig naar.
 
Ach, als dat de prijzen zijn dan doe ik daar verder ook niet moeilijk over hoor. Zo een krent ben ik dan weer niet ;)

Bedankt voor de reacties, ik zal eens wat gaan rondkijken :biertje:
 
Je kan bij Kees van Roon de D-EFZW huren in de pionier hangaar als je mij pm stuurt dan geef ik je zijn nummer. Ik meen 120 per uur . Op EHLE uiteraard

GR

JB
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb echter besloten om die Dimona op Hilversum te gaan huren. Het is alleen om m'n SEP geldig te houden, en dan gaat het me vooral om een lage prijs :o
 
Dan heb ik goed nieuws: Afgelopen vrijdag is in de ALV besloten dat als je als lid een kortingskaart (1 jaar geldig) koopt voor € 250, je per uur € 99 betaalt!

Als je het leuk vind PM me gerust om je even wegwijs te maken op de club.
 
Ik kreeg het net inderdaad te horen via de mail! Die 99 euro is dan voor de katana, en de cessna 172 kost dan 137 euro. Mooie prijzen als je het mij vraagt. :)
 
Veel te duur allemaal, bij de AC-Valkenburg kan je 'm huren voor slechts 86 pleuro's p/u. Enige min puntje is dat je inderdaad lid moet zijn van de club, maar hé, no problem! Het is een prachtige club op een prachtig veld. Hoewel de Katana wel op EHHV staat!

Take a look: www.ac-valkenburg.nl

CYA!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan