CX direct entry F/O AMS

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 676$
  • Startdatum Startdatum
6

676$

Guest
Nog mensen hun CV gestuurd richting CX voor dit tekort ??? eerste man zit inmiddels in training, en ze hebben 17 nodig... Je blijft seat locked for ever (alle s/o's en f/o's boven je krijgen hun upgrades uiteraard eerder als jij), maar voor hollanders die graag in Holland blijven wonen allicht een mooie optie, als je met een lange seat lock kunt leven.


FD
 
Nee, het hele gebeuren is, zoals je ongetwijfeld weet, zowieso een appart gebeuren. Sta je on file bij CX ??? stuur dan ff een mailtje naar de HR lady toe met je vragen... Of bel haar, neem aan dat je haar email/nummer hebt.

succes!
 
Jo -

Zou ik zeker even doen. Vond het al raar dat ze blijkbaar geen so's in huis hadden die AMS als f/o willen hebben... Laat me weten hoe he gaat. Was je zowieso van plan om als s/o AMS als temp. base te bieden !?

Kan me voorstellen dat er een aantal S/O's niet al te happy mee zijn, samen met was pas aangenomen DEFO (vracht) mensen..

Maargoed, blijkbaar heeft je eigen vakbod het goedgekeurd anders hadden we ongetwijfeld een discussie erover kunnen lezen in een wat andere toon....

Volg ook Pprune ff hier over.

FD
 
Als S/O krijgt hij HK (geen keus). Wel kun je een temp base (AMS) voor een paar maanden aanvragen mocht je dit willen.
 
Guys, ik krijg net een mailtje van CX.
Ik heb van ze een user ID en wachtwoord gekregen en ze vragen of ik mijn cv wil updaten.

WTF?

Ik heb ze nog nooit geschreven?!? Is het normaal dat 'ze' zelf naar de beste vliegers zoeken? :)
Of heeft eeen waarde collega van mij me opgegeven?
 
Laatst bewerkt:
Jo -

Vond het al raar dat ze blijkbaar geen so's in huis hadden die AMS als f/o willen hebben...
FD

Lijkt me heel logisch; als je bij cathay wil worden aangenomen moet je in ieder geval de wil en bereidheid tonen om in HK te wonen. Ik denk dat er niemand is die iets anders op zijn entry form heeft staan....;)
 
CB -

Tuurlijk. Echter zou ik als CX eerst aan mn eigen so's en cargo f/o's gaan vragen of ze allicht niet AMS willen bieden als f/o ipv buitenaf aannemen.

FD
 
Nou Tijgert, sprak laatst n paar mensen van Etihad en Qatar.
Ze hebben echt zoveel vliegers met uren nodig dat ze idd met headhunters gaan beginnen.
Dus wees niet verbaast als 19 je ook daar voor heeft opgegeven.

:D :D :D
 
Nou Tijgert, sprak laatst n paar mensen van Etihad en Qatar.
Ze hebben echt zoveel vliegers met uren nodig dat ze idd met headhunters gaan beginnen

Nou , als ze dan nog de T's en C's in orde maken kan wat mij betreft de grote stoelendans beginnen.
@Oboema:Heb CX een updateje gestuurd , maar het zal wel te laat zijn voor die AMS-basing denk...
 
Dear Mr
Cathay Pacific Airways has implemented a web-based Flight Crew Recruitment application system. The entry portal of this system is located on the Careers page of www.cathaypacific.com.

You have been allocated a User ID and Password to allow you to update your application information via the web-based system. Please note that updates in any other format will not be accepted.

Your User ID is xxxxx, your Password is xxxxxx. This User ID and Password may be used to access the online system in future.

Whilst you have previously applied to Cathay Pacific Airways, we ask that you complete a full application online within one month of receiving this letter. The online application takes 30-45 minutes to complete. You need not complete the application in one session. You may save information and exit the system at any point.

We recommend that you continue to update your information every six months or when there are significant changes to your personal and/or professional details. Updating information will take 5-10 minutes depending on the number of changes to be made.

Should you have any queries, please do not hesitate to contact the Flight Crew Recruitment office by email at [email protected] or by telephone on +852 2747 8247.

Thank you for your interest in Cathay Pacific Airways.

Yours sincerely,
Claire Delaney
Flight Crew Recruitment Manager
Flight Operations Department

Nou Tijgert, snap ook niet hoe ze aan mijn adres komen.
Waarschijnlijk gemeenschappelijke vrienden!

:D :D :D
 
Lijkt me heel logisch; als je bij cathay wil worden aangenomen moet je in ieder geval de wil en bereidheid tonen om in HK te wonen. Ik denk dat er niemand is die iets anders op zijn entry form heeft staan....
Nou, zo zeker weet ik dat nog niet eigenlijk. Als ik ga ga ik specifiek voor de AMS base. HK trekt me 0,0.
Zodra TFL op z'n gat ligt sla ik om als een blad aan een boom, maar nu nog even niet. Ik zal er nog eens over nadenken.

Nou , als ze dan nog de T's en C's in orde maken kan wat mij betreft de grote stoelendans beginnen.
Ja inderdaad! eh... wat zijn T en C's?

Nou Tijgert, snap ook niet hoe ze aan mijn adres komen.
Waarschijnlijk gemeenschappelijke vrienden!
mmm... suspicious... iemand wil Nederland ontdoen van zijn beste vliegers... mmm.... :)
 
ik heb dezelfde e-mail ontvangen, met mijn verouderde addres in texas erop. Ik heb ze ooit al eens een briefje gestuurd. Verbaasd me dat ze dat zo lang bewaard hebben.
 
Heb m ook ontvangen. 2 jaar geleden eerste CV gestuurd...

Komop tijgertje.... appartamentje delen.... onze 2 "a's" elke dag samen shoppen, en kussengevechten houden in de avond......

Zullen we maar met alle airworkers AMS bieden dan !? :grijns:
LAX base zou beter zijn voor FD... Kortere commute.

FD
 
Terug
Bovenaan