CRM course in BE/NL?

MineDog

New member
Hoi,

Ben ATPL piloot voor een Suid Afrikaans bedrijf (vlieg met SA validatie) en ben DRINGEND op zoek naar een cursus 'Recurrent CRM', die ik jaarlijks moet doen om mijn SA validatie geldig te houden. Kan iemand me helpen met aanwijzingen waar ik zo'n cursus zou kunnen volgen in Europa (liefst BE/NL)?
Alvast dank,

MD
 
Ikke niet snappe. Bedoel je echt CRM, of hebben we het over MCC?
Eigenlijk snap ik het in beide gevallen niet, want voor zover ik weet doe je je jaarlijkse CRM recurrency bij de operator waar je voor vliegt (tenzij die niet echt aan CRM doet... :1855:) en je MCC is eenmalig.

Mocht je toch CRM bedoelen, dan zou ik niet weten of je dit als particulier überhaupt ergens kan doen...

suc6
 
Jaja,

Ik bedoel ECHT CRM en niet MCC. De operator ZOU dat inderdaad moeten regelen, zo'n cursus, maar Suid Afrika is AFRIKA, dus laten ze het me zelf maar uitzoeken:bwah:

Bedankt,
MD
 
Privécursusje nodig? Voor één persoon CRM geven? Contradictus in terminus oid.

Als je in Luxemburg bent kunnen we wel iets regelen, crm bij de braai en wat goede pinotage.
 
I know, I know: crm 'pour un': doesn't work. Maar mijn werkgever wil maar één ding: dat ik dat papiertje (her)haal, want het gaat om een recurrent . Of ik ook maar iets bijleer zal hen een .... zijn.
En ikke dus zoeken naar zo'n cursus 'samenwerken' voor één ;)
Moet ik daarvoor naar Luxemburg afzakken: no problem! Maar liefst geen braai, dat doet me te veel aan mijn werk denken :yeehaa:

cheers,

MD
 
Terug
Bovenaan