CRC check Disclosure Scotland

jester

New member
Ik heb de volgende vraag. Voor een aanmelding heb ik een Criminal Records Check (CRC) nodig van Disclosure Scotland.

Echter dien je als je bij deze club een uitdraai van je gevens wilt hebben de laatste 12 maanden in de U.K. op een adres woonachtig te zijn geweest. Ik heb de afgelopen maanden op meerdere adressen in de U.K. gewoond.

Is het mogelijk om een "bewijs van goed gedrag" van de gemeente in Holland ,waar ik tot voor kort woonachtig ben geweest, aan te vragen en hiervoor in de plaats te gebruiken

Wie van jullie heeft hier ervaring mee?

Groeten

Jester
 
Je moet gewoon de adressen op geven waar je gewoond hebt. Het is aan hun om uit te zoeken of je een "crimineel" verleden hebt. ;)

Je kunt natuurlijk altijd je adres in nederland op geven als je je daar nooit hebt laten uitschrijven.

bewijs van goed gedrag heeft geen zin, ze kijken volgens mij alleen in hun "eigen" bestanden of je ooit veroordeeld bent

gjk
 
Je kan ook een getuigschrift laten ondertekenen door iemand die kan bevestigen waar je de laatste 12 maanden bent geweest!

:biertje: :biertje:
 
het is gelukt via justitie (bij de gemeente aangevraagd) deden wel moeilijk toen ik het verzoek deed voor een engelsetalige versie, terwijl ze bij justitie vermelde dat, dat geen probleem was. Het is een VOG, . Dit is het soortgelijke docutment als de Criminal Records Check (CRC) die je in de U.K. van Disclosure Scotland krijgt. Het kost nu 29,50 euro (i.p.v. de 8,50 3 jaar geleden) maargoed dan heb je ook wat.:grijns:

groeten Jester
 
Terug
Bovenaan