CPL vliegers gezocht

sebas

New member
Wij zijn per direct opzoek naar 3 CPL vliegers welke voornamelijk van maandag t/m vrijdag beschikbaar zijn.

De werkzaamheden zullen rondvluchten, introductievluchten en fotovluchten zijn vanaf Lelystad Airport.

Daarnaast zoeken wij ook nog vliegers voor de rondvluchten vanaf Texel.

Interesse? Stuur een e-mail met motivatie en CV naar [email protected] .
 
Wooning

Wooning

Ja, of de mensen benaderen het bedrijf gewoon direct en reageren niet in de thread :-)

Zullen vast wel mensen zijn die even een beetje willen rondvliegen en er betaald voor willen worden.

Groeten

:radar: André :radar:
 
hmm, heb zelf vorig jaar het grote genoegen voor deze rapgroeiende toko te mogen werken en ik kan je dit zeggen, de 5 of 6 mensen die hier in dat seizoen werkten (die ik ken tenminste, het ging zo snel dat ik de tel op een gegeven moment kwijt raakte...) hebben met veel plezier een referentie mogen ontvangen van dhr. S. Wooning, omdat zij die nodig hadden bij hun nieuwe werkgever.....

Met andere woorden, ze waren nog niet binnen of ze waren (bwv) al weer vertrokken...!

Staat blijkbaar erg goed op je CV als je voor Wooning aviation heb gewerkt :grijns:

En ja, ik heb het een hele mooie tijd gevonden
 
Weet iemand of dit bedrijf nog steeds op zoek is naar CPL vliegers? En weet iemand de verdiensten? Ik kom uit Limburg. Zou ik genoeg verdienen om doordeweeks een kamer of iets dergelijks te kunnen betalen? Ik hoor graag wat ervaringen van jullie.

groeten,
COTR
 
Cow On The Rwy zei:
Weet iemand of dit bedrijf nog steeds op zoek is naar CPL vliegers? En weet iemand de verdiensten? Ik kom uit Limburg. Zou ik genoeg verdienen om doordeweeks een kamer of iets dergelijks te kunnen betalen? Ik hoor graag wat ervaringen van jullie.

groeten,
COTR

zou zeggen, ga eens een keertje bellen of langs....

weet je meteen veel meer en zij ook...!
 
Denk wat je wil, ik was erg blij om geld te krijgen voor uren bouwen na mn CPL, zo kun je ook nog eens je SE geldig houden ipv ervoor betalen?

En per uur was het zeker niet slecht.

COTR, ik zou es bellen, tis natuurlijk een zo een business lastig om je een aantal uren / bedrag per week te kunnen garanderen? Succes.
 
Terug
Bovenaan