Ik ben een "lucky Guy" ben net voor een US firma gaan werken als General Manager en nu blijkt dat ze in de States een Cessna 414 Twin hebben staan en deze over een paar maanden gaan vervangen voor een Light Business Jet en nu overwegen ze om de Cessna 414 in NL neer te zetten. Als N registered natuurlijk dus heb dan een FAA brevet nodig om hem te mogen vliegen.
Ik heb slechts mijn PPL-A met TMG aantekening en nu wil mijn werkgever, die tevens certified instructor is, mij tijdens mijn bezoek aan HQ in November gaan uitchecken op mijn kennis om later in de US mijn FAA Multi én IFR te gaan halen.
Ik vraag mij echter af of ik, al is het voor eigen zakelijk vervoer en soms met collega's, dan niet een CPL nodig heb omdat het tenslotte geen privévluchten zullen zijn doch zakelijke trips...
Wie heeft het antwoord.
THX
Ik heb slechts mijn PPL-A met TMG aantekening en nu wil mijn werkgever, die tevens certified instructor is, mij tijdens mijn bezoek aan HQ in November gaan uitchecken op mijn kennis om later in de US mijn FAA Multi én IFR te gaan halen.
Ik vraag mij echter af of ik, al is het voor eigen zakelijk vervoer en soms met collega's, dan niet een CPL nodig heb omdat het tenslotte geen privévluchten zullen zijn doch zakelijke trips...
Wie heeft het antwoord.
THX