Corporate and Bored - Need Cash Now!

FlyHigh

New member
Ik vroeg me wel eens af of er mede airworkers zijn met een huidige corporate of airline job die zich ook wel eens vervelen thuis. FD, dit heeft geen betrekking tot de dames en/of andere hobbies.

Zit vaak thuis, maar wil graag wat bijverdienen. Probleem met corporate is (vooral part 91) dat ik geen time commitment kan geven. Wilde graag bij de local Best Buy gaan werken ofzo. (voor de korting natuurlijk

Ma.w. wat doen jullie als extra's? (geen hobbies, want die heb ik zat) Vooral in de V.S. regio geintresseerd.
 
Misschien kan je je huis schoonmaken en aan moeders de vrouw $7,- per uur vragen.

en anders dit misschien?

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=4Wqi3xIJe_k[/YOUTUBE]


Maar even serieus, zoek eens naar vertaal werk, nl --> en en andersom. Vooral als het je moedertaal is kan je daar een leuk zakcentje mee verdienen (uit vertrouwbare bron vernomen) als freelancer.

Ciao
 
Zeg ik gedraag me prima vandaag de dag :). Ben geen 19 meer. ;)

1) Online (law) degree halen!

2) appraiser (spelling?) worden voor een mortgage company.. 3 maanden opleiding.. Daarna langs huizen rijden in je auto en een leuk bedrag verzinnen. Vang je tussen de 3 en 5000 USD mee per maand part-time

3) CFI part-time op je vliegveld doen (niet voor het geld thats for sure)

4) regional gaan vliegen, 2 jaar lang door de knien gaan (pay wise), daarna IOE capt worden. Neem je snel genoeg 80K mee naar huis

5) best buy.... (dork !!! ;))

6) back to backs van high school storries op MTV 2 kijken elke dag.

Och, onze meiden hebben allebei binnenkort hun masters opzak !!! waarom zou je naar een bij baan zoeken? ik hou het op punt 6 + het kopen van een playstation 3 en een mooie HDTV.

FD
 
Hahaha ja jongens.

Geen degree - kost geld
Geen Regional - is geen bijbaantje

Heb al een HDTV en Surround Setje.

Gister laten installeren door TWEETER

Voor de REAR channels - 2 TC80I Polk AUdio

Voor de FRONT channels - 2 RTI 6 Cherry Polk Audio

Voor de CENTER Channel - 1 CSI 3 Cherry Polk Audio

Yamaha HTR5960SL 805W 7-Channel A/V Receiver

En een kleine sub, maar werkt prima Yamaha YST-SW216BL

And I know I'm a dork, love the best buy and fry's electronics. En Alian Thillois ligt denk nog te tukken in die beech. Nee die vloog al een poos niet meer. Full-time real estate.
 
Laatst bewerkt:
Maybe you can get a job following fat people with a tuba!


[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=9pV2c4OmOqI[/YOUTUBE]
 
Ik doe toch iets verkeerd als jullie niet eens weten wat jullie met je vrije tijd moeten doen...:1855:

Misschien kan je wat vluchten van me overnemen in je vrije tijd...

:yeehaa:
 
Terug
Bovenaan