Conversie NAT-B3-JAA-CPL in de USA?

windshear

New member
Iemand die een conversie adresje weet in de USA voor het omzetten van mijn Nederlandse Nationale B3 naar een JAA/CAA CPL???

Ik vrees dat ik anders hier in NL met een examinator de lucht in moet voor een prof check, met het daarna niets voorstellende papiertje tekeken dat je op de hoogte bent van de JAA regelgeving... Als er iets is dat ik liever niet doe, is dat het sponsoren van de IVW.

Ik kan dan gelijk ook mijn FAA CPL-reeks weer eens even updaten en het is altijd fijn vliegen aan de andere kant van het grote aquarium. :grijns:

Bedankt voor de tips.

Windshear
 
Laatst bewerkt:
Niemand die iets weet dus... :duh:

Dan gaan we maar weer duur boren in het fantastische vliegland alhier...

Volgend jaar naar Winterhaven FL, om een Sea rating toe te voegen aan de verzameling.

Windcheers
 
Jack Brown's seaplane base !!.... erg leuk beetje fladderen in de piper cup's bij Chuck en John Brown zeker een aanrader. Nadeel in Nederland heb je er weinig aan, maar het is een leuke ervaring. Mocht ik ooit nog een keer terug keren naar de VS (op dit moment geen zin in, te veel geklooi met visa's) dan ga ik bij hun weer mijn profcheck doen.
 
Het zijn dit soort uitvluchten die je je af en toe eens moet permiteren.

Ik zit nu middenin een discussie met IVW omtrent JAA conversie van NAT CPL, maar gloeiiiiiend.... Ik heb zoveel zin om de hele bende hier te laten voor wat het is..

Ga wel naar Orlando. Daar schijnt een CAA examinator te zitten die bekend is met de daadkracht, servicegerichtheid en het kennisniveau van onze luchtvaartexperts en als die je FAA CPLMEIR ziet, ben je er eigenlijk al.
Ze zouden het IVW moeten grounden. Ik denk dat zelfregulering beter zal blijken te gaan dan de troep die er nu heerst.
Oh sorry, verkeerd topic... :passed:


Kan ik gelijk even met de cessna te water. Er schijnt daar een amfibie te staan, in Florida zodat je in één vlucht echt ter land ter zee en in de lucht bent. :yeehaa:
 
Terug
Bovenaan