COMPASS en Tech. test.

Deverwey

New member
Gegroet!

net terug uit Maarssen!, bij EPST de COMPASS test gedaan en de rest van de 1ste selectiedag.

Uitslag :
COMPASS test : 31p (24 needed om verder te mogen)
tech test : 9 out of 15 (10/15 nodig om door te mogen)
enfin de persoonlijkheidstest was dus ook in orde.

nou kreeg ik te horen dat ik NIET was aangenomen, maar ook NIET ben afgewezen. ik mag dus thuis gaan leren zodat ik de tech test mag over doen. heb een lijst gekregen van hoofdstukken die ik het beste kan bestuderen uit een boek.

Nou is mijn vraag, (gezien ik toch wel ERG graag wil beginnen volgend jaar :/), hebben jullie nog goede tips waar ik op kan letten, wellicht een goede test van het internet?

m.v.g
Deverwey
 
Aangezien de herkansing hetzelfde is doe je er goed aan je in de achtergronden van de vragen eens te verdiepen. De hoofstukken uit het natuurkunde samengevat boekje helpen je hierbij.
 
Heb ongeveer hetzelfde gehad (10/15 techtest), ik was wel gelijk door naar fase 2, alleen bij 't laatste interview daar kwam naar boven dat ik toch niet meer alles wist van electrics maar mocht wel volgende dag sim doen, áls ik daar door zou komen moest ik nog een spoedcursus electrics & magnatism gaan doen die OAT op CD-ROM heeft, en nog ná sim terug moeten komen om daarover een "testje" af te leggen...
Kortom, vraag Nicole om die CD, het is tevens ook een hele goede voorbereiding op je groundschool waarin je heeeeel veel van die CD terugziet in DC/AC electrics!
En verder, SUCCES!
 
Terug
Bovenaan