Commuters onder ons? UK en NL lees dit gaat je mogelijk geld besparen op currency fx

piloot12

New member
Check

http://www.transferwise.com

Dit gaat jullie een hoop geld schelen heb de service onlangs gebruikt
vanuit UK stond in 2 dagen op m'n bankrekening in NL kreeg
de average Currency price en slechts 0.5% fee.

Geen bank die dit beter doet volgens mij!

Dacht ik share het even onder fellow commuters

mvg,
 
Check

http://www.transferwise.com

Dit gaat jullie een hoop geld schelen heb de service onlangs gebruikt
vanuit UK stond in 2 dagen op m'n bankrekening in NL kreeg
de average Currency price en slechts 0.5% fee.

Geen bank die dit beter doet volgens mij!

Dacht ik share het even onder fellow commuters

mvg,

Je moet ook nooit geld overmaken via de bank, er zijn ander bedrijven die 0% fee aanbieden, ea afhankelijk voor welk bedrijf je werkt.
 
Zijn hier door de jaren heen al heel wat draadjes over geweest.

Currencies Direct, Aircrew FX & HFSX hebben o.a. speciale deals voor vliegend personeel/Expats.

Gebruik al een tijdje Aircrew FX, via hun staat geld dezelfde dag nog op rekening in NL.
 
Ik ga aircrew fx ook eens bekijken, ik dacht dat transferwise de beste deal is omdat er namelijk geen daadwerkelijke currency exchange plaats vind.
Het geld wordt in ht land gehouden, j betaald 0.5 procent en krijgt de midwaarde. Tot nu toe geen bedrijf gevonden die zo'n deal doet.
Maar wellicht fx aircrew, ik ga het checken.
Deze transferwise site was voor mij een openbaring gaat me erg veel geld schelen. En heb geen aandelen hehe, maar had zelf ook het idee om geld direct te storten bij een medecollega die in
Nl werkt en in UK woont, ik woon in NL werk UK.

mvg,
 
Succes. Ik stuur je nu PM met contact persoon bij Aircrew FX die je moet hebben.

Afgelopen dinsdag was op Bloomberg actual rate : € 1.183 ik kreeg € 1.177 zonder enige extra kosten.
 
Ik heb aircrew FX ook even bekeken. Ziet er erg goed uit, maar kan dit ook als je in Dubai zit? Of is het alleen voor europa? Als dit ook kan dan zou ik ook erg geïnteresseerd zijn in de contact persoon.
Bedankt voor de tip in elk geval!
 
Ik dacht dat Aircrew FX gewoon wereldwijd opereerde, beter om het even met ze te checken. Ik PM je de gegevens van de persoon die je moet hebben.
 
@BasicT.. zou je mij misschien ook de contactpersoon van Aircrew FX willen pm-en? Ik gebruik al een tijdje Currency Direct, maar het duurt soms relatief lang voordat het geld op mijn Nederlandse rekening staat, dus wil graag Aircrew proberen. Bedankt!
 
Als iemand mij ook het emailadres van het contactpersoon van Aircrew FX kan mailen...heel graag. Dank u.
 
Richard Bass

Senior FX Consultant

Worldwide Currencies Ltd Alder Castle - 10 Noble Street - London - EC2V 7JX

t

+44 (0)20 3326 4444

d

+44 (0)20 3326 4403

f

+44 (0)20 7113 2241



e

[email protected]

w

www.worldwidecurrencies.com




Aircrew FX is een onderdeel van worldwidecurrencies. Geeft Richard een belletje en zeg dat je aircrew bent en Balpa member en alles zal recht komen.
 
@ Flying Willy

Wat werd geaccepteerd bij jou als bewijs van je adres in DXB?

Edit: Adres is geregeld:

Vraag 2: enig idee hoeveel het scheelt vanuit DXB per maand, aangezien we dus nog steeds de transfer kosten betalen om het bij RBS of Barclays in de UK te krijgen voordat het naar NL gaat
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toevallig net een paar dagen geleden twee keer 5000 AED overgemaakt. De ene via aircrewfx en de andere op de normale manier. Scheelde om precies te zijn 2 euro....
 
Hmmm ik gebruik de services van Richard nu sinds een jaar en mij scheelt het toch echt flink ten opzichte van Currencies Direct, HSBC en Barclays bank.
 
Na gesproken te hebben met een van de consultants lijkt het er op dat zij inderdaad een goede rate kunnen leveren, maar de lokale kosten hier in Dubai van de overboeking naar de UK zijn nog steeds dusdanig hoog dat het uiteindelijk weinig scheelt.
 
Terug
Bovenaan