Citizen SKYHAWK te koop.

gerpols

Member
Ik kan in de Amerikaanse PX in Sarajevo een Citizen Radio Controlled ECO Drive Super SKYHAWK, Type JY0020-64E kopen.
Prijs 439 Euro, incl verzendkosten en uiteraard met aankoop bon.
Interesse ?

Vrg,

[email protected]
 
Je had er wel eens bij kunnen zeggen dat het uurwerken zijn waarin je handel drijft. Er zijn zo van die mensen die denken dat een Skyhawk een vliegtuig is...
 
He CSABA,

Laat ons weten waar je voor een paar honderd euro een vliegtuig kan kopen incl verzendkosten.........:confused:
 
Tsja, precies daarom had ik al zo mijn vragen...
maar es was WEL gezegd dat ie "radio controlled" is...
Er zijn radio-controlled C172 modellen voor minder dan jouw prijs!
 
@NazgulAir: goeie woordspeling! Doe zo voort!

@gerpols: bij de tijd? Ach, als ik deze tijd zo eens bekijk vanop een afstandje dan weet ik niet zo heel zeker of ik er wel bij wil zijn. Vliegtuigen van vijftig jaar geleden doen het nog altijd heel behoorlijk, tenslotte. En nee, op een seconde of paar komt het zeker niet op aan, zelfs niet in de vliegerij.
 
:offtopic:@csaba
Vicky is dit jaar 44 en wat ons betreft wordt ze 100. Wij investreren daarin, dit jaar met een verbeterd type verbindingsstuk in de staart. De grootste zorg in de toekomst is het verdwijnen van Avgas zonder geschikte vervanging, want een IO540 vervangen kost een zeer grote bak geld... Wij duimen in ieder geval voor 50+.
 
Terug
Bovenaan