Charts low level en VFR duitsland SPOED

flyingmaestro

New member
Morgenochtend hoop ik op Zulu vliegplan vanuit EHLE naar Frankfurt Egelsbach te vliegen.Kan plots mijn kaarten niet vinden ( low level ifr) en vfr Duitsland.
Pilotshop gaat meen ik pas 10.30 open.Heeft iemand een tip hoe ik morgenochtend of op Lelystad of onderweg( amsterdam- lelystad) hieraan kan komen?
Alvast dank voor meedenken!
 
Wat een onzin, ik ben nieuw in de vliegerij en ook op dit forum. Wel gek dat er zo met mekaar word omgegaan! Ik dacht dat dit forum er was om mekaar te helpen???
 
Hold your horses, cowboy! Rustig aan maar. Iedereen maakt wel eens een uitglijder, en sommige oudgedienden vergeten wel eens dat iedereen op nul begonnen is. Daarom komt er ook wel eens een cynische opmerking voorbij die niet voor iedereen 'obvious' is.

Airworkers zijn over het algemeen ongevaarlijk, mogen gevoederd worden en zijn altijd bereid te helpen. Het is echter geen Facebook dus "Ik ben mijn sleutels kwijt".. "Ik heb ze weer" posts kunnen wel eens een stekelige reactie opleveren. Enige zelfredzaamheid wordt op prijs gesteld. Welkom in de vliegerij.
 
Terug
Bovenaan