CBR-examen al V3?

rookie17

New member
Is iemand bij de CBR-examens de laatste weken al vragen tegengekomen uit V3 van de database of weet iemand wanneer deze worden toegepast? Het zijn er al zo veel deze week...:niet_bli:
 
haha, arme jongen gewoon de stof goed beheersen dan kun je het zonder bristol....

Maar ja, bij de examens van vorige maand waren er inderdaad vragen uit v3 te vinden in de CBR-examens.

Succes
 
Klikken

Klikken

haha, arme jongen gewoon de stof goed beheersen dan kun je het zonder bristol....
Succes

Nou, helemaal zonder Bristol.... Die taalkundige gedrochten die je zo nu en dan voorbij ziet komen, daarbij gaat het niet meer om de theoretische kennis, maar of je begrijpt wat er uberhaupt staat :( Ik vind wel dat voordat je gaat klikken je de stof goed moet beheersen, anders moet je lekker thuis blijven en niet op examen gaan.

De V3 wordt al een tijdje toegepast, in bijna alle examens. Zo'n 5 a 6 V3 vragen kun je verwachten per examen, dit hangt overigens af van het soort examen. De rest is gewoon V2. De meeste vragen zijn prima te doen hoor, maar soms ben je Bristol dankbaar dat je weet waar de examinatoren naar op zoek zijn.

Succes met leren,

Gr
 
Nou, helemaal zonder Bristol.... Die taalkundige gedrochten die je zo nu en dan voorbij ziet komen, daarbij gaat het niet meer om de theoretische kennis, maar of je begrijpt wat er uberhaupt staat :( Ik vind wel dat voordat je gaat klikken je de stof goed moet beheersen, anders moet je lekker thuis blijven en niet op examen gaan.

Met dat laatste ben ik helemaal met je eens. Ik denk dat dat eerste het verschil is tussen mij en vrijwel alle anderen die in Nederland examen doen....
 
Thanks voor de reactie! Weet ik iig hoe of wat. Bij sommige vragen is idd de engelse taalkundige benadering de grootste uitdaging...
 
Terug
Bovenaan