C150 & C172 te huur

sebas

New member
Interesse om met dit mooie weer zelf een stukje te vliegen?
Op Lelystad Airport hebben wij 2 x C172 en 1 x C150 staan.
Alle drie VFR only.

Prijzen:

C150 € 115,- per uur
C172 € 160,- per uur

Bel met 0320-284519 of e-mail naar [email protected] voor meer informatie of voor het maken van een reservering.
 
Super. Heb je ook instructeurs beschikbaar om mijn SEP weer geldig te krijgen? Zit er namelijk aan te denken?

Groeten
 
Spam

Spam

Als we dan toch gaan spammen ga ik m'n non profit clubje promoten:

C172 € 100,- per uur*
PA28 € 120,- per uur*

Er zijn 2 C172's 160 pk en 1 Archer 180 pk, alle 3 full IFR incl. Garmin 430 en PNR headsets voor je passagiers.

*Genoemde prijs is per block uur gerekend met 45 min airtijd en 15 min taxitijd, in praktijk varieert block bedrag omdat afrekening per airtijd is met vast taxi bedrag, ongeacht hoe lang het taxiën duurt. Contributie is 260 per jaar.

En ja, ook genoeg instructeurs, stuk of tien. En 3 examinatoren, SEP geldig maken geen probleem.

Met dat lidmaatschap krijg je een gezellige vliegclub erbij en kan je ook de zelfbouw 737NG en A320 vliegen, of natuurlijk simmers helpen er mee te spelen.

Lekker gemaakt? Zie www.klmaeroclub.com voor meer info of stuur PM.
 
Hoop snel ook een mooie tweedekker te bewonderen in de hangaar.

Zoiets?

De%20Havilland%20DH.16.jpg
 
Interesse om met dit mooie weer zelf een stukje te vliegen?
Op Lelystad Airport hebben wij 2 x C172 en 1 x C150 staan.
Alle drie VFR only.

Prijzen:

C150 € 115,- per uur
C172 € 160,- per uur

Bel met 0320-284519 of e-mail naar [email protected] voor meer informatie of voor het maken van een reservering.

Zijn dit nu je eigen vliegtuigen of die van S&T?
 
@ Nosig:

Waarom moet je nou altijd de KAC gaan promoten als er iemand anders wat aanbied of info aanvraagt (zoals in alle treads over PPL worden andere scholen onder gedaan aan de KAC door jou).

Misschien zijn er ook wel mensen die NIET in clubverband willen vliegen en die zouden hier eventueel interesse in kunnen hebben.

@PA28 en 2 kisten hebben inderdaad een S&T kleurtje maar dat hebben er een aantal in Groningen ook ;)
 
Misschien zijn er ook wel mensen die NIET in clubverband willen vliegen en die zouden hier eventueel interesse in kunnen hebben.

Exact, voor ieder wat wils. Vliegen in clubverband wordt dan dus ondergedaan door commerciële aanbieders voor diegenen die zich tot die laatste aangetrokken voelen. Tevens worden ze ondergedaan door volledige FTO's die een compleet ander product bieden. Het ondergedaan worden is dus afhankelijk van je eigen wensen. En zo kan men een informed decision maken, tussen commerciëlen met wat meer vrijheid (geen contributie of duty dagen!), shared ownership met wat meer rechten en verenigingen met wat meer gezelligheid (of wat dan ook). Het kan dus geen kwaad, had je er last van dan?

Echter in dit geval, als een commercieel bedrijf zelf ongestraft, gratis reclame mag maken op een publiek forum uit winstbejag, vind ik dat dat op z'n minst wat natuurlijk tegengewicht mag krijgen. De post gaat recht tegen de huisregels in ("Reclame maken voor je bedrijf of website is niet toegestaan op dit board. Tarieven om te adverteren met een banner kun je desgewenst aanvragen. Indien je onder valse voorwendselen reclame maakt, word je van het forum verwijderd en is adverteren ook niet meer mogelijk"), dus voordat de hele thread gedelete wordt (wat er wel in zit morgen) kunnen we hem in ieder geval tijdig evenwichtiger maken. Voor verenigingen of shared ownerships, waar geen commercieel doel beoogd wordt, vind ik dit anders. Overigens ook als niet de directeuren zelf maar de gebruikers willen wijzen op mogelijke commerciële verhuurders. En ja, ik ben enthousiast over mijn clubje, krijg er geen cent voor betaald. Niks tegen Wooning Aviation, wel tegen commerciële spam terwijl commerciële collega's van hem duurbetaalde advertenties voeren een paar regels daarboven. Laat die dan ook maar posten op deze manier. Vandaar...
 
Nog al makkelijk de KAC is een gezellige club met goed onderhouden kisten en leuke sociale events waar altijd wel iets nieuws valt te leren.....Ik ben al 17 jaar lid enkel ik ben niet het meest actieve lid maar als ik in NL ben vlieg ik KAC
 
Als ik dan ook even een duit in het spam-zakje mag doen:

Eindhovense Aero Club Motorvliegen

met tarieven.

Het mooie van de EACm is dat het landingsgeld op EHEH (volledig gecontroleerd en day/night IFR veld met ruime openingstijden) slechts 10 euro PER VLUCHT bedraagt. Zelfs al doe je dus 20 touch and go's het totaalbedrag blijft 10 euro.
 
Thanks Nosig,

Is het daar ook mogelijk om eens langs te komen, om de faciliteiten te bekijken en met leden te praten.

Ben zeker geintereseerd.
 
Volgens mij is er elk weekend wel een duty pilot beschikbaar bij de KLM aeroclub neem aan dat de meeste best wel bereid zijn om nieuwe leden rond te leiden en de faciliteiten te laten zien. Kijk anders eens op http://www.klmaeroclub.com/klm-aeroclub/contact

Ik vlieg niet zo heel veel omdat ik in het buitenland woon maar ieder lid heeft een sleutel van de hangar dus je kan vliegen wanneer je maar wilt wat ik persoonlijk erg fijn vind. 's ochtends ff gauw online kijken of er een kist beschikbaar is en een uurtje vliegen
 
Interesse om met dit mooie weer zelf een stukje te vliegen?
Op Lelystad Airport hebben wij 2 x C172 en 1 x C150 staan.
Alle drie VFR only.

Prijzen:

C150 € 115,- per uur
C172 € 160,- per uur

Bel met 0320-284519 of e-mail naar [email protected] voor meer informatie of voor het maken van een reservering.

Maar kan je dan niet beter rechtstreeks naar S&T ?
 
Thanks Nosig,

Is het daar ook mogelijk om eens langs te komen, om de faciliteiten te bekijken en met leden te praten.

Ben zeker geintereseerd.

PM me even, ik ben deze komende 4 dagen vrij dus moet makkelijk kunnen. Woensdag is meestal de gezelligste dag, maar mij maakt het niets uit. Meerdere airworkers (zoals je ziet) zijn er lid, is ook een airwork groep waarin je kan zien wie dat zijn ( http://www.airwork.nl/bulletinboard/group.php?groupid=8 , ik zie dat Vliegende Jurist en nog wat anderen missen maar goed).
 
Terug
Bovenaan