Boete's voor airspace infringements

dutchfly

New member
Ik ben bezig met een artikel over airspace infringements en het geven van boetes door het OM.

Hiervoor wil ik hiervoor weten hoeveel boetes er gegeven zijn en hoe hoog die boetes zijn geweest. Ik heb daarom informatie opgevraagd via de Wet Openbaarheid Bestuur eerst bij ILT, daarna bij de politie en ben uiteindelijk terecht gekomen bij het OM in Haarlem.
Ik heb nu gegevens ontvangen maar heb sterke twijfels aan de juistheid van de informatie. De twijfels komen voort uit diverse lezingen die ik heb gegeven waar diverse keren gemeld werd dat vliegers boetes hebben gekregen. Helaas weet ik daarvan niet welk jaar deze boetes betreft.

Graag wil ik in contact komen met vliegers die een boete, of een transactie voorstel hebben ontvangen voor een airspace infringement begaan in de jaren vanaf 2011.

Ik zal uiteraard informatie die ik krijg vertrouwelijk behandelen. Ik wil graag de datum van de infringement en de datum van de brief met de boete weten, in welk gebied de infringement gebeurd is en de hoogte van de boete of transactie. Als de zaak is voorgekomen wil ik graag daar wat meer details van hebben.

Reactie kan via e-mail naar [email protected] of via de prive mail bij airwork.

Alvast dank voor medewerking.

Hans.
 
Terug
Bovenaan