Boeken NLS gezocht

Chris11

New member
Hallo,

ik ben op zoek naar leerboeken voor de NLS (of de eerste periode('s)) daarvan.
Heeft iemand nog iets liggen voor mij? Ik wil er voor betalen,

Groeten!:airforce:
 
volgens mij wel. Althans..komende week haal ik boeken op en ik verwacht dat het geen stripboeken zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien wilt hij ze al hebben om voor te leren voordat hij begint. Ik begin pas in eind Februari in Oxford met ATPL theorie, lijkt me fijn om al eens in een boek gelezen te hebben. Gevraagd of ze de boeken al konden opsturen zodra de boeking definitief was. Maar dit was niet mogelijk.

Welke boeken worden er eigenlijk bij NLS gebruikt?
 
valsspelers :grijns:
Heb nog wel een boek met de PPL-theorie gekocht bij de luchtvaart hobbyshop. Zal titel e.d. opzoeken als ik thuis ben.;)
 
De NLS gebruikt hun eigen boeken, die ze zelf geschreven hebben. Je krijgt de boeken als je met de opleiding begint.

groetjes
 
Dat is toch eigenlijk ook G*dgeklaagd? Hoeveel betaal je voor de theorie daar?

4180 pond (volgens XE.com vandaag: 5974 EUR) en het duurt 6 maanden. Dit bedrag is zonder examengelden etc.) Ik ga binnenkort toch langs en dan ga ik het er nog eens overleggen, is toch wel fijn om al wat in die boeken te lezen aangezien ik nog niet helemaal gewend ben in het Engels te lezen, maar daar verzin ik wel wat op.
 
4180 pond (volgens XE.com vandaag: 5974 EUR) en het duurt 6 maanden. Dit bedrag is zonder examengelden etc.) Ik ga binnenkort toch langs en dan ga ik het er nog eens overleggen, is toch wel fijn om al wat in die boeken te lezen aangezien ik nog niet helemaal gewend ben in het Engels te lezen, maar daar verzin ik wel wat op.

Sorry, ik zou erop STAAN dat ik die boeken krijg. Je betaalt ongeveer 5 keer normaal collegegeld van een universiteit en dat voor een periode van 6 maanden. Je moet af en toe even wat dingen in beweging brengen om om de Engelse bureaucratie heen te komen. Zucht...
 
Sorry, ik zou erop STAAN dat ik die boeken krijg. Je betaalt ongeveer 5 keer normaal collegegeld van een universiteit en dat voor een periode van 6 maanden. Je moet af en toe even wat dingen in beweging brengen om om de Engelse bureaucratie heen te komen. Zucht...

Ja ik ga zodra ik mijn PPL heb toch naar Oxford en dan ga ik gewoon wat proberen te regelen. Maar wat niet is, is niet.. maar ik ga er wel mijn best voor doen! Bedankt ;)

En wat betreft de kosten,
Die zijn nou eenmaal zo in Europa he..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan