B767-300ER
New member
Zo heb je op een simpele zondagmiddag weinig te doen en ga je eens wat oude topics doorlezen vanuit rond voorjaar 2005....
Heerlijk om te lezen hoe er gereageerd werd op de "overname" van HXL door TUI en de oprichting van ArkeFly. Wat een moddersloot wordt er daar leeggegooid door diverse personen, waarvan enkelen er nog steeds actief zijn op dit forum.
Steven van der Heijden zou het maar niet redden en er een potje van maken.
"4 767's... Dat redden ze nooit. 737 voor Arke, komt er niet. 787 voor Arke, laat me niet lachen...."
We zijn nu 10 jaar verder:
-Vloot Arke:
5 737's (Eventueel nummer 6 onderweg, afhankelijk van enkele omstandigheden)
4 767's (Er verdwijnen er het komende jaar nog 3, waarvan ook de laatste HXL kist)
1 787 (met nog 2 stuks te leveren in 2014/15 en nog een 3e later dit decennium)
-MP is passage gestopt omdat het niet goed ging
-AF/KLM al jaren niet meer winstgevend met name door de hoge personeelskosten aan zowel Franse als Nederlandse zijde
-HV schrijft al jaren achtereen rode cijfers en moet nu met kapitaalinjecties van de AF/KLM groep gered worden door het zoveelste investeringsplan vanuit de groep...
En TUI, tsja... TUI maakt gewoon winst....
En Steven: Nu naar 10 jaar aan de kant geschoven door de samenvoeging met TUI Belgie, en gaat per 1 september starten bij Corendon.... Kan nog leuk worden!
Zomaar wat linkjes voor als iemand zich echt verveelt:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3627
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3153
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3053
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3080
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=2892
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=2815
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=2794
Hebben de criticasters van toen nog wat nieuws te melden?
Heerlijk om te lezen hoe er gereageerd werd op de "overname" van HXL door TUI en de oprichting van ArkeFly. Wat een moddersloot wordt er daar leeggegooid door diverse personen, waarvan enkelen er nog steeds actief zijn op dit forum.
Steven van der Heijden zou het maar niet redden en er een potje van maken.
"4 767's... Dat redden ze nooit. 737 voor Arke, komt er niet. 787 voor Arke, laat me niet lachen...."
We zijn nu 10 jaar verder:
-Vloot Arke:
5 737's (Eventueel nummer 6 onderweg, afhankelijk van enkele omstandigheden)
4 767's (Er verdwijnen er het komende jaar nog 3, waarvan ook de laatste HXL kist)
1 787 (met nog 2 stuks te leveren in 2014/15 en nog een 3e later dit decennium)
-MP is passage gestopt omdat het niet goed ging
-AF/KLM al jaren niet meer winstgevend met name door de hoge personeelskosten aan zowel Franse als Nederlandse zijde
-HV schrijft al jaren achtereen rode cijfers en moet nu met kapitaalinjecties van de AF/KLM groep gered worden door het zoveelste investeringsplan vanuit de groep...
En TUI, tsja... TUI maakt gewoon winst....
En Steven: Nu naar 10 jaar aan de kant geschoven door de samenvoeging met TUI Belgie, en gaat per 1 september starten bij Corendon.... Kan nog leuk worden!
Zomaar wat linkjes voor als iemand zich echt verveelt:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3627
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3153
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3053
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3080
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=2892
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=2815
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=2794
Hebben de criticasters van toen nog wat nieuws te melden?