bijbaantje tijdens stella opleiding

Nevs

New member
beste mensen,

Ik richt me hierbij eigenlijk op de mensen die de opleiding bij stella hebben gedaan of nu daarmee bezig zijn.
Ik begin in januari aan de stella opleiding in beek en ik ben op het moment bezig met mijn lening!
Ik heb gehoort dat je maar 3 dagen per week les hebt bij stella... is dit waar?
en is het mogelijk om naast je studie nog een bijbaantje te hebben, of heb je alle tijd nodig voor je studie. (is het dus 3 dagen school en 2 dagen thuis hard werken of niet??)
Graag jullie reacties hierop, ik ben benieuwd!

groetjes sven
 
Je hebt 3 dagen les, 2 dagen zelfstudie waarbij je verplicht op school moet zijn.
Bijbaantje kan zeker, vooral in het weekend mits je niet te veel werkt natuurlijk.
 
koning lucht:
omdat mijn ouders niet mijn totale living kunnen en willen betalen en ik mijn schuld zo laag mogelijk wil houden!! als ik dan wat bij kan verdienen(waarschijnlijk zwart) zou ik dat erg fijn vinden!

Enrique:
oke dit wist ik niet, doordeweeks zou je dus alleen s'avonds een baantje kunnen hebben, en anders in het weekend!
heb jij zelf een baantje gehad tijdens je opleiding?
 
bijbaantje kan natuurlijk, genoeg opties in de buurt.
zwart zou ik niet doen, je loopt dan belastingvoordeel misschien mis. zal je even moeten uitzoeken voor jezelf.
je kan in de zomermaanden vragen of je mee kan helpen bij groundhandling. soms hebben ze extra handjes nodig daar.
ik zou daar een keertje binnenlopen bij ze en vragen.

ik heb trouwens geen baan erbij gehad, had genoeg gespaard om rond te kunnen komen.
verder zou ik niet teveel erbij werken want misschien heb je die tijd hard nodig om te studeren, maar dat is uiteraard op eigen invulling.

success met financieren
 
Ja, ik heb er een baantje bij.
Maar ik probeer niet teveel uren te werken, studie is tenslotte veel belangrijker.
Ik zou sowiezo doordeweeks niet gaan werken, je hebt je tijd 's avonds hard nodig om te studeren en om te ontspannen.

PM maar als je wat suggesties wilt m.b.t. geschikte baantjes in de omgeving.
 
doe jij nu zelf de opleiding bij stella Enrique?
hoelang ben je al bezig?in welke fase zit je?
hoeveel uur werk jij dan per week?
groetjes sven
 
Hoe kan je nou belastingvoordeel mislopen als je zwart werkt? je betaald dan geen belasting (dat is het geheim van zwartwerken dat maar heel weinig mensen kennen), en je negatief inkomen blijft hoger dan wanneer je een wit baantje doet, dus je hebt daarna nog een grotere aftrekpost. Werkt dubbelop! Ik heb destijds naast de kls ook een bijbaantje gehad, scheelde me toch aardig wat knaken lenen uiteindelijk.
 
klopt,
dat was mijn reden ook om zwart te gaan werken!!
omdat je later dan meer profijt hebt van je studiekosten aftrek!
hoeveel uur per week heb jij toen gewerkt fokkerkoning?
en wat voorn soort werk? ben beniewd!!
 
Terug
Bovenaan