Putty
New member
Wil n.a.v. wat opmerkingen in het topic over het tragische Tripoli ongeval hier toch even mijn ei kwijt.
Ik ben lid van het airwork beroepsforum. Ik vlieg met grote regelmaat commercieel en dus beroepsmatig (jaarlijks +/- 200 uur en +/- 400 starts en landingen).
Ik ben geen verkeersvlieger in de grote luchtvaart. Ik heb op Airwork nooit commentaar gegeven en speculaties gedaan als het gaat om het besturen van dergelijke type toestellen. Ik stel daarover hooguit vragen en ben dan altijd geïnteresseerd in de antwoorden van de experts als RTO, 19of77, Onassis etc. etc. En overigens ook in al hun andere inbreng.
Als het niet gaat over de besturingstheorie respectievelijk -praktijk van de geavanceerde verkeerstoestellen, maar bijvoorbeeld over meteo, luchtvaartwetgeving, aerodynamica, dan vind ik dat de inbreng van kennis en ervaring van mij en mijn collegae in de kleine luchtvaart, gelijkwaardig is aan de collegae in de grote luchtvaart.
My two cents.
Ik ben lid van het airwork beroepsforum. Ik vlieg met grote regelmaat commercieel en dus beroepsmatig (jaarlijks +/- 200 uur en +/- 400 starts en landingen).
Ik ben geen verkeersvlieger in de grote luchtvaart. Ik heb op Airwork nooit commentaar gegeven en speculaties gedaan als het gaat om het besturen van dergelijke type toestellen. Ik stel daarover hooguit vragen en ben dan altijd geïnteresseerd in de antwoorden van de experts als RTO, 19of77, Onassis etc. etc. En overigens ook in al hun andere inbreng.
Als het niet gaat over de besturingstheorie respectievelijk -praktijk van de geavanceerde verkeerstoestellen, maar bijvoorbeeld over meteo, luchtvaartwetgeving, aerodynamica, dan vind ik dat de inbreng van kennis en ervaring van mij en mijn collegae in de kleine luchtvaart, gelijkwaardig is aan de collegae in de grote luchtvaart.
My two cents.