Beroeps en/of beroeps

Putty

New member
Wil n.a.v. wat opmerkingen in het topic over het tragische Tripoli ongeval hier toch even mijn ei kwijt.
Ik ben lid van het airwork beroepsforum. Ik vlieg met grote regelmaat commercieel en dus beroepsmatig (jaarlijks +/- 200 uur en +/- 400 starts en landingen).
Ik ben geen verkeersvlieger in de grote luchtvaart. Ik heb op Airwork nooit commentaar gegeven en speculaties gedaan als het gaat om het besturen van dergelijke type toestellen. Ik stel daarover hooguit vragen en ben dan altijd geïnteresseerd in de antwoorden van de experts als RTO, 19of77, Onassis etc. etc. En overigens ook in al hun andere inbreng.

Als het niet gaat over de besturingstheorie respectievelijk -praktijk van de geavanceerde verkeerstoestellen, maar bijvoorbeeld over meteo, luchtvaartwetgeving, aerodynamica, dan vind ik dat de inbreng van kennis en ervaring van mij en mijn collegae in de kleine luchtvaart, gelijkwaardig is aan de collegae in de grote luchtvaart.
My two cents.
 
Putty, allereerst mijn excuses als ik een beetje te hard overkwam en je je hierdoor ''gepiepeld'' voelt, dit was niet mijn bedoeling. Ik denk ook dat mijn frustratie kwam door het andere Tripoli topic met de Chuck Yeagers van de middelbare school die los gingen tegen tegen 19of77. Ik heb te kortzichtig over je geoordeeld, puur a.d.h.v. je profiel.

Ik waardeer je bijdrage en ik waardeer dat je de moeite doet om je achtergrond hier uit te lichten. Ik ben dan nu ook van mening dat ik te zwaar heb geoordeeld. Zeker gezien je meteorologische kennis weet je meer dan ik, dat blijkt maar weer ;).

Ik hoop dat onze kleine discussie je er niet van weerhoudt om te posten.

Regards,

RTO :biertje:
 
Hey bro, begrijp je helemaal. las even die reacties waar je het over hebt en wat me altijd opvalt is de agressie en vijandelijkheid waarmee soms ge-reageerd wordt. Lijkt wel of veel mannetjes daar last van hebben in NL in de luchvaart. Beetje het uniform arrogantie noem ik het zelf. Paar honderd of duizend uurtjes en ze voelen zich beter dan de rest. hot shot astronauts. Reageer maar lekker zoals je wilt man, en trek je niets aan van dit soort mensen. Een buletin board is gemaakt voor alle reacties en opinions. Cheers
 
Terug
Bovenaan