belasting teruggave

skydiver

New member
beste mede piloten.

Ik heb nu al een paar jaar geld terug gekregen van de belastingdienst voor de lening. maar ik heb het nu nog steeds niet gekregen. Hebben jullie het al gekregen en/of weten jullie wanneer ik het zou moeten krijgen. Ik heb het netjes voor 1 april ingestuurd. Of betekent het nu dat ik hier gezeur over krijg en dat ze het nu aan het onderzoeken zijn? alvast bedankt.

skydiver
 
Bedoel je over belastingjaar 2006?...dat is pas 2 maanden wachten!
De belastingdienst heeft last van vertraging (is laatst nog in het nieuws geweest) Binnen 2 maanden heb ik nog nooit is van ze gehoord en
heb net 2004 en 2005 bevestigd gekregen.
Ik zou zeggen heb nog ff geduld.
grt.
 
Heb mijn belastingcentjes alweer 2-3 weken terug op mijn rekening gestort gekregen. Ik weet niet of het terugvragen van leningcentjes langer duurt, maar 2 maanden is inderdaad niet zoveel... Ze proberen het snel af te handelen, maar je moet inderdaad niet raar opkijken als het eens wat langer duurt.
 
Volgens mij "moeten" ze je berichten voor 1 juli, mits op tijd ingediend... Kan het niet terug vinden op de site van de balastingdienst, maar kan me herinneren dat ze me dat meerdere malen hebben verteld toen ik op mijn geld zat te wachten :)
 
Heb ook een vraag. Wat als je in Nederland je negatieve inkomen hebt staan (studieschuld) en je gaat in het buitenland werken (als piloot). Hoorde dat je dan niks hebt aan je negatieve inkomen omdat je in het buitenland je belasting betaalt? Als dit zo is zou dit nog geen ramp hoeven zijn omdat je later evt. alsnog in Nederland kan gaan werken maar nu schijnt het ook zo te zijn dat die negatieve inkomensopbouw maar vijf jaar blijft staan..? Maar bijvoorbeeld in Oostenrijk valt er wel weer wat te regelen schijnt? Anyhow.. iemand met ervaring op dit gebied?

Thanks in advance
 
Terug
Bovenaan