Hallo allemaal,
Ik ben een wannabe die in het vierde jaar van het Atheneum zit en ik heb een vraag. Ik weet het ik ben nog jong en ik moet me op school concentreren, maar ik heb nog nooit deelgenomen aan iets belangrijks zonder vooraf een goede voorbereiding.
Ik ga voorbeelden noemen (maar geen namen):
FTO (x) biedt: 250 vlieguren geen TR
FTO biedt: 200 vlieguren + TR (A320)
(Aan FTO ben je wel wat meer eurotjes kwijt natuurlijk.)
Ik weet dat deze voorbeelden niet de beste zijn, maar het gaat om het idee*.
*Idee=vlieguren of Type Rating
Nu luidt mijn vraag:
Wat zoeken maatschappijen tegenwoordig in een vlieger; veel vlieguren of een Type Rating?
Ik bedoel natuurlijk geen TR op een toestel zoals de Fokker 50 ofzo maar echt op een toestel in de trent van de A320 of de 737(NG).
Alvast bedankt!
DZ
Ik ben een wannabe die in het vierde jaar van het Atheneum zit en ik heb een vraag. Ik weet het ik ben nog jong en ik moet me op school concentreren, maar ik heb nog nooit deelgenomen aan iets belangrijks zonder vooraf een goede voorbereiding.
Ik ga voorbeelden noemen (maar geen namen):
FTO (x) biedt: 250 vlieguren geen TR
FTO biedt: 200 vlieguren + TR (A320)
(Aan FTO ben je wel wat meer eurotjes kwijt natuurlijk.)
Ik weet dat deze voorbeelden niet de beste zijn, maar het gaat om het idee*.
*Idee=vlieguren of Type Rating
Nu luidt mijn vraag:
Wat zoeken maatschappijen tegenwoordig in een vlieger; veel vlieguren of een Type Rating?
Ik bedoel natuurlijk geen TR op een toestel zoals de Fokker 50 ofzo maar echt op een toestel in de trent van de A320 of de 737(NG).
Alvast bedankt!
DZ