Aviations Operations

daan1991

New member
Goedenavond,

Ik heb dit jaar me vmbo afgerond, en volg nu de opleiding aviations operations officer aan het Roc van amsterdam airport.

Mijn plannen zijn om hierna piloot te worden, ik heb van een aantal vliegscholen al vernomen dat ik met deze opleiding aangenomen word.
Wat raden jullie aan kwa school?, de dfa heeft me gezegd aangenomen te worden mits ik natuurkunde en wiskunde en engels voldoende afsluit.
Zijn er nog andere scholen waar ik aangenomen zou kunnen worden?, of hebben jullie andere tips?
 
Goedenavond,

Ik heb dit jaar me vmbo afgerond, en volg nu de opleiding aviations operations officer aan het Roc van amsterdam airport.

Mijn plannen zijn om hierna piloot te worden, ik heb van een aantal vliegscholen al vernomen dat ik met deze opleiding aangenomen word.
Wat raden jullie aan kwa school?, de dfa heeft me gezegd aangenomen te worden mits ik natuurkunde en wiskunde en engels voldoende afsluit.
Zijn er nog andere scholen waar ik aangenomen zou kunnen worden?, of hebben jullie andere tips?


Ik heb dezelfde opleiding ook gedaan en werd aangenomen bij EPST. Qua andere scholen weet ik het niet, sorry.
 
Beste Daan1991,

Qua school zul je het helemaal zelf moeten uitzoeken. Hier kun je uiteraard wel ervaringen vragen (of lezen aangezien het meeste al gezegd is denk ik :D). En je moet gewoon zelf een school uitzoeken waar je je op je gemak voelt. Gewoon een lijst maken met alle scholen die je interessant lijken en dan de plus en min punten tegen elkaar afwegen (onderwijsprogramma, kosten, extra's etc). TIP ga naar de infodagen/-avonden om daar de sfeer te proeven en wellicht met studenten te praten. Succes.
 
Oke en ditchbird 757, wat zijn jou ervaringen met de de 3e en 4e op het roc, en kan je misschien iets meer vertellen waar die school zit en hoe je die opleiding gevolgd hebt?
 
Terug
Bovenaan