ATPL theorie samenvattingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter D0294X
  • Startdatum Startdatum
D

D0294X

Guest
Weet iemand waar ik samenvattingen kan krijgen voor de ATPL theory??

Ik wil me kennis weer ff oppoetsen maar ben een beetje lui(14 a-4 mappen is ook zeer demotiverend)
 
Als het voor interviews is. Kun je misschien het beste "ACE the technical Pilot Interview"lezen van Gary V. Bristow. scheelt je een boel spit werk en heb je alles samengevat in een boek. Vind ze zelf erg handig voor interviews. Geloof dat je ze zo bij bol.com kunt bestellen. Daarnaast is En "Handling the big Jets" ook wel handig weet zo even niet wie de schrijver is. Succes

Jester
 
Is nog geeneens voor een interview(was dat maar zo). Ik wil het gewoon een current houden dat ik niet voor een interview voor een probleem kom.
 
In dezelfde trend; Op het moment heb ik nogal wat vrije tijd en alvast vooruitstuderen op een atpl course is misschien een goed idee. Heeft iemand nog een officieel atpl theorie boek in gedachten waar ik alvast een goede start mee kan maken?
 
""Ben je ook op zoek naar JAA ATPL exams (inclusief vragen)???""




Zou ook wel handig zijn. Als je ze hebt, altijd welkom.

Alleen samenvattingen zouden nog leuker zijn.... (Nu ga ik zeuren)
 
HI D0294X en freightdog,
Heb niet veel digitaal 1 ervan is Airlaw die me te binnenschiet (2 a 3 vakken ) de rest allemaal op papier. pm mij je e-mail adres en dan mail ik ze naar je en andere relevante samenvattingen die ik kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Geachte Jester,

Zou ik mischien ook de ATPL samnevatting (aantekeningen)kunnen krijgen die je aan D0294X hebt gestuurd?

Mijn dank is groot
 
Jester,

Als je dan toch bezig bent om iedereen de samenvattingen te mailen, mag je mij ook wel in je verzendlijst zetten.
Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan