ATPL COM oefenvragen

Mcrit

New member
Ik doe in April examen in VFR en IFR voor het ATPL. Is er mischien iemand die oefenvragen voor deze vakken bezit? Zou graag een copy hebben.
Alvast bedankt!
 
Bij wie doe je ATPL? Orbit heeft, tegen betaling, een oefenvragen-databse, informeer eens bij hen of je er ook gebruik van kunt maken als je niet bij hen studeert.
 
Zozo, jij hebt je opleiding snel gedaan!

Deze maand (kennelijk) je R/T gedaan, daarmee meteen je ATPL theorie afgesloten. Vervolgens je vliegtraining gehad en die afgesloten met een typerating op de Beechcraft 1900D. En om het feest compleet te maken heb je ook meteen al een baan als F/O gevonden!!!

Of klopt je profiel misschien niet helemaal?:rolleyes:
 
Puur uit interesse:

Je hebt helemaal gelijk, en ik vind het ook raar.

ik zie dit vaker gebeuren: niet inhoudelijk reageren, maar toch iets zeggen over het profiel.

Wat brengt iemand er toe om van een ander het profiel te checken, zomaar, schijnbaar zonder reden?

Nogmaal, alleen maar om wat meer kennis van de menselijke geest te krijgen, kan weer handig zijn bij MCC hahahaha
 
Wat brengt iemand er toe om van een ander het profiel te checken, zomaar, schijnbaar zonder reden?

dit misschien :D

Registered: Nov 2004
Location: Veenendaal / EHGG
Posts: 7



ontopic: misschien heb ik nog wat voor je. mail me even of pm me.
greetz
 
JC,

Ik was benieuwd op welke school deze persoon zit, dus daarom checkte ik zijn profiel. Daarnaast ben ik van mening dat je geen reden hoeft te hebben om iemands profiel te bekijken. Een profiel vul je zelf in en bevat informatie die je met de rest van de gebruikers van Airwork wilt delen. Het invullen van ogenschijnlijk incorrecte informatie kan er dan dus ook toe leiden dat iemand hier wat over zegt.

Wat betreft het niet inhoudelijk reageren op het oorspronkelijk onderwerp heeft Airwork een naam hoog te houden. Ik zit al jaren op Airwork, maar heb recentelijk opnieuw geregistreerd omdat ik een nieuwe nick name wilde (vandaar het lage aantal post). Hoe vaak zie je wel niet dat wanneer iemand een vraag stelt zoals "Ik wil piloot worden, wat zijn de voors en tegens van de verschillende scholen?" (om maar een beknopt voorbeeld te geven) dat weer iemand begint te roepen: "Zou je wel piloot willen worden; eerst andere studie/bankroet/geen baan/zwaar/niet aflossen/lening dit/lening dat". Of wordt dit dan onder de wel bekende noemer "waarschuwing" gepropt? (want dat mag natuurlijk wel :stapelge: ) Vreemd dus dat in een situatie als deze wel meteen wordt gesproken over "niet inhoudelijk reageren".

Blackbird, lachen met jou! :grijns: Ouwe Airwork guru dat je er rondloopt. :rolleyes:
 
rustig maar allemaal! Ik heb een volwaardig ATPL en vlieg op een B1900. Ik heb nog geen JAR ATPL en ben daarom bezig met een distance learning cursus in NL. Mijn school heeft naar mijn idee niet zulke sterke oefenvragen vragen voor IFR en VFR vandaar mijn bericht. Ik heb inmiddels via een pm van iemand betere vragen binnen. Hoop dat iedereen die blijkbaar in paniek was nu weer rustig kan slapen:rolleyes:
 
Terug
Bovenaan