Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carsio,
Ik had nog een paar vragen voor je.
Als jij de opleiding heb gehaald, word je dan begeleid totdat je een baan hebt?
Waarom heb jij voor die school gekozen en niet bijvoorbeeld voor de KLS, NLS of EPST, want die scholen hebben volgens mij toch een goede naam bij een vliegmaatschappij?
(Als je in Lelystad op school wou gaan), waarom koos je dan niet voor de Martinair vliegschool?
Woon jij zegmaar op de campus, en als je daar woont kun je daar wat over vertellen?
Weet jij ook of er al afgestudeerde mensen zijn bij de AIS, en of die al een baan hebben gevonden?
Heeft de school al contacten met vliegmaatschappijen?
Wat is jouw Deal, of heb je die niet?(Als ik dat vragen mag?)
Veel vragen, ik hoop dat je er antwoord op heb.
P.S. sorry voor de spelfouten.
Boschr,
een hoop vragen geeft een hoop antwoorden;
(Even voor de Magnum P.I.-s onder ons: dit is een antwoord op de meermalen gestelde vraag en dus geen reclameboodschap)
Ik heb mijn opleiding bij AIS gedaan, is goed bevallen.
Kleine klassen, maximaal 12.
Geen baangarantie, krijg je ook nergens, hooguit sollicitatie-garantie.
Prijs is heel redelijk, afgesproken doorlooptijd gemakkelijk gehaald.
Waarom niet KLM? De te blauwe instelling aldaar is niet mijn favoriete keus.
Waarom niet NLS? Lees het forum nog eens goed door.
Waarom niet EPST? Zie KLM, zonder blauw.
Waarom niet Stella? Te fabrieksmatig, doorlooptijd twijfelachtig, zie ook dit forum.
Waarom dan niet Martin-air? Waarom wel?
De vloot van Martin-air is veel kleiner dan de AIS-vloot, dus de beschikbaarheid van vliegtuigen ook.
De huisvesting van AIS is veel beter, zeker sinds ze op de nieuwe locatie zitten.
Ga gewoon even kijken, see for yourself.
Martin-air leerlingen kunnen overal komen werken, behalve bij Martin-air. (beetje vreemd)
Ik heb niet op de campus gewoond, het is niet een campus zoals je die op universiteiten ziet maar AIS beschikt over 4 woonhuizen met ieder 5 kamers.
Gezamelijk gebruik van keuken woonkamer etc.
Voor zover ik weet zijn de mensen die klaar waren met hun opleiding allemaal aan het werk gekomen.
In mijn tijd waren er al contacten met verschillende vliegmaatschappijen.
Mijn "Deal"? Ik neem aan dat dat gaat over de financiering. Ik heb zelf geen financiering nodig gehad. Ik weet wel dat AIS al een tijd een borgfonds heeft en dat ze binnenkort een tweede borgfonds hebben om niet afhankelijk te zijn van slechts 1 bank (op zich geen slechte gedachte gezien de huidige economische ontwikkelingen)
Je zou je antwoorden ook kunnen vinden op de websites van de scholen, op dit forum, of op de open dagen en als je het helemaal goed wilt doen loop je er gewoon binnen.
Succes
ruben, hier heeft Joep al antwoord op gegeven . Die zijn er niet.
Beste meneer lucht,
Als u over een onderwerp niets afweet is het misschien handig uw mond te houden.
Ik loop al aardig wat jaartjes mee in luchtvaartland en heb een breed netwerk.
Jammer dat je het forum besmeurt met onwaarheden
Groet Arend van der Meer ( AIS Flight Academy)
Wij hebben onder anderen contacten bij:
Transavia
KLM
Lufthansa
SOLID
Orange
Groet Arend van der Meer ( AIS Flight Academy)