Airline Pilot & Management 2011?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nova
  • Startdatum Startdatum

Nova

New member
Zijn er nog mensen hier die 1 september dit jaar beginnen met Airline Pilot & Management op de Hanzehogeschool in Groningen?:rt:
 
Ikzelf ga dit jaar nog (lang) niet beginnen (mag nog een jaartje in de schoolbankjes volhouden voordat ik word losgelaten), maar dit lijkt me wel een mooie combinatie. Zo word je wat interessanter voor luchtvaartmaatschappijen om jou aan te nemen, gewoon omdat jij dan een papiertje meer hebt.

Zou je dan af en toe gewoon een kleine update geven van hoe jij het vindt? Ik denk dat ik niet de enige ben die deze optie serieus waagt en er zullen dus meerdere geïnteresseerd zijn in deze studierichting.

Veel succes ermee.
 
Dr. Lucas.

Er zijn op dit board nogal wat deelnemers met een afgeronde academische opleiding. Voor zover ik kon nagaan heb ik er slechts een op kunnen betrappen daar de vlag mee uit te steken.

Als je niet in de categorie van Walter Mitty wil vallen, google dat maar eens als je er niet mee bekent bent, dan raad ik aan je deelnemer naam even aan te passen.
We proberen bij Airwork professioneel met elkaar om te gaan. Doe eens even je best Lucas.

Hoe zou je het viinden als ik af zou sluiten met, Cheers, Prof.Dr. Ir. Emiritus hoogleraar Art Horizon?

Clownwaque nes pas?

Cheers
Art

(die met de hakken over de sloot ooit zijn HBS B diploma gehaald heeft.)
 
Terug
Bovenaan