Dag beste collega's
Heb voor de Airbus vliegers onder jullie 'n vraagje; is het echt zo dat nieuwe generatie Airbus bij door computer geconstateerde overschrijding maximum crosswind component niet land maar automatisch in missed approach gaat??
Persoon die met dit vertelde zei ook nog dat oudere types 'n circuitbreaker hadden die je kon trekken om deze beveiliging uit te schakelen maar dat dit bij de nieuwe types niet meer mogelijk is..
Echt zo of ben ik r weer tussengenomen..
En nu Boeing vraagje; gaan hier in Madrid eindelijk van de 747 classic naar de 400.. , vraagje is..; weet iemand waar ik op korte termijn 'n 400 cbt kan aanschaffen??
Beetje vooroefenen, ben tenslotte al wat ouder...
Heel veel dank!
Grote groet,
Flaps.
Heb voor de Airbus vliegers onder jullie 'n vraagje; is het echt zo dat nieuwe generatie Airbus bij door computer geconstateerde overschrijding maximum crosswind component niet land maar automatisch in missed approach gaat??
Persoon die met dit vertelde zei ook nog dat oudere types 'n circuitbreaker hadden die je kon trekken om deze beveiliging uit te schakelen maar dat dit bij de nieuwe types niet meer mogelijk is..
Echt zo of ben ik r weer tussengenomen..
En nu Boeing vraagje; gaan hier in Madrid eindelijk van de 747 classic naar de 400.. , vraagje is..; weet iemand waar ik op korte termijn 'n 400 cbt kan aanschaffen??
Beetje vooroefenen, ben tenslotte al wat ouder...
Heel veel dank!
Grote groet,
Flaps.