Air Nav Pro vraag

Oeroeboeroe

New member
Hallo allen,

Ik wil in ANP approach charts zetten. Nu heb ik dat ooit eerder gedaan volgens mij via de webserver waarvan het adres te vinden is in ANP onder 'settings'.

Maar wat ik ook probeer, ik kom die webserver niet op. Na typen van adres in browser geen verbinding.

Iemand suggesties dan wel tips and tricks?

Alvast dank! :biertje:
 
Ik neem aan dat je Enable Web Server hebt aangezet en dat je wireless verbinding maakt. Dan is het daarbij van belang dat de computer/laptop en de iPad op dezelfde router zitten, zodat ze elkaar kunnen vinden.
 
Download je approach charts in PDF format op je iPad/iPhone en sla deze in eerste instantie op in bijv PDF expert. Geef vervolgens de chart een naam die begint met de vier letters icao naam van het vliegveld bijv. EHAM ILS 18R.pdf en sla deze op. Vervolgens klik je de file weer aan klik je in de menu balk op "actions" , open in PDF format, open in air NAV pro. Eenmaal opgeslagen kun je bij het gebruik van ANP op het airport icoontje Schiphol klikken op de map van ANP en vind je de approach plate van de ILS 18R EHAM. Hoop dat ik op dit voor mij vroege tijdstip e.e.a. Enigszins duidelijk heb kunnen maken. Succes!
 
Ik neem aan dat je Enable Web Server hebt aangezet en dat je wireless verbinding maakt. Dan is het daarbij van belang dat de computer/laptop en de iPad op dezelfde router zitten, zodat ze elkaar kunnen vinden.

Yep. Staat aan. Heb ook - want je gaat toch aan jezelf twijfelen - op YouTube de tutorial opgezocht en ik doe niets raars: Het http://-adres dat wordt gegenereerd in ANP kopiëren dan wel overtypen en in de browserbalk plaatsen. Resultaat nul.

En alle devices zitten op dezelfde router.

@PH-GJK: thanks voor de tip. Deze ga ik tijdens het Paasweekend eens rustig proberen.

Mochten er andere mensen zijn die ervaringen hebben met inloggen op de ANP-webserver, ik hoor het graag.

Cheers!
 
Ps om m'n file op m'n iPhone/iPad te krijgen verplaats ik na het downloaden de file eerst na dropbox en van daaruit sla ik het op in PDF expert.
 
Terug
Bovenaan