Air France-KLM neemt VLM Airlines over

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyDB

New member
Ik ben uitgenodigd voor de selectie en dan lees ik net dit!
Ik vermoed dan ook dat er niemand weet wat het zal inhouden voor diegenen in dezelfde situatie....
 
Ik zou niet gaan dromen als ik jou was. Ik denk, maar dat is gewoon mijn mening, dat vlm gewoon vlm blijft; het bedrijf houdt gewoon zijn eigen identiteit, eigen kleuren, eigen routes, eigen operations enz. Ik vermoedt dat de vluchtschema's misschien wel enigzins aanworden gepast om beter aan te sluiten bij AF/KLM vluchtschema. Ik denk dat wel alle VLM vluchten AF/KLM vluchtnummers (ook) zullen krijgen. Het zou leuk voor je zijn als t personeel ook bij elkaar wordt gegooid, maar ik denk niet dat ze je vanuit VLM naar KLM laten doorstromen. Maar goed, zoals gezegd, dit is gewoon wat ik denk... Misschien sla ik de plank wel volledig mis.
 
Ik mag hopen dat ze niet als eis gaan stellen dat je kls hebt gedaan. Vlm blijft nog een aantal jaar vlm denk ik, maar daarna wordt het gewoon een soort KLC of iets dergelijks. Ik kan ook niet geloven dat de europese commissie hiermee heeft ingestemd, want het begint toch aardig op een monopolie in de benelux te lijken. Dit is gewoon het uitkopen van concurrenten, niets meer niets minder. Overigens denk ik dat wanneer je nu binnenkomt bij vlm, je wel degelijk een goede kans maakt door te stromen naar de klm. Je komt toch vanuit het bedrijf zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan