Air Berlin AMS

marauder

New member
Hey, weet iemand hier eigenlijk hoe dat nou zit met de Air Berlin Ams base? hoor steeds verschillende verhalen daarover. Is de base nou al operationeel en zitten er al NL'ers die nu gewoon permanent van hieruit vliegen? Ik vraag me namelijk af of de base een tijdelijk-of permanent karakter heeft.

Marauder
 
737 heeft gelijk: als je op website kijkt dan zie je op het overzichtskaartje rechtstreekse lijnen lopen van AMS naar talloze Spaanse bestemmingen.
Pas als je boekt zie je dat je even op PMI moet overstappen.

Ik moet wel toegeven dat dat zeer goed functioneert. Onderweg van MAD naar VIE, even uitstappen op Palma, gate zoeken, het instappen was al begonnen, en voor ik het wist vlogen we al weer. Rechtstreeks gaat natuurlijk sneller, maar het was zeker niet slecht.
 
Mijn moeder(vrouw van in de 60) wou dus laats boeken naar Porto en dacht dat dit rechtstreeks was er stond heel klein bij: VIA (bedoelen ze dus via Palma de Mallorca)! Gellukig had ik haar aan de telefoon en heb haar verteld dat ik niet geloof dat ze rechtstreeks vliegen. is erg misleidend vind ik! Ryanair en Easyjet doen dit niet zo. zou verboden moeten worden onder het motto: Misleidende reclame!
 
om terug te komen op de eerste post:

Denk niet dat air Berlin nog een fatsoenlijke hub gaat opzetten op SPL. Afgelopen zomer zijn ze namelijk al gestopt met de vluchten naar Berlijn, door hevige concurrentie en te kleine passagiers aantallen. Op moment vliegt AB alleen nog maar richting Palma. Ook heeft AB dagelijks maar 1 nachtstopper op SPL, denk neit dat ze daarvoor een hub in ons landje willen neerzetten.
 
om terug te komen op de eerste post:

Denk niet dat air Berlin nog een fatsoenlijke hub gaat opzetten op SPL. Afgelopen zomer zijn ze namelijk al gestopt met de vluchten naar Berlijn, door hevige concurrentie en te kleine passagiers aantallen. Op moment vliegt AB alleen nog maar richting Palma. Ook heeft AB dagelijks maar 1 nachtstopper op SPL, denk neit dat ze daarvoor een hub in ons landje willen neerzetten.



HUH vliegen ze alleen maar op Palma op hun website staat .......


nee hoor grapje
 
Terug
Bovenaan