Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien beetje rare vraag maar zijn er veel piloten die royaal dan wel bescheiden aftershave/parfum dragen in de cockpit en wordt dit gewaardeerd gezien de minimale leefruimte in de cockpit!
Ik weet niet wat je met royaal bedoelt, maar ik zit wel fris in de cockpit. Ik ga alleen niet douchen met Chanel. Ik denk niet dat dit door collegevliegers gewaardeerd wordt ook
Het ligt meer in de lijn van commercieel gajes (verkopers, accountmanagers) om in een zoete wolk rond te lopen omdat ze denken dat mensen dat kunnen waarderen. Ik heb wel eens tegen een accountmanager gezegd dat dat net zo erg is als wanneer iemand een tabakslucht verspreidt. Begreep hij helemaal niks van.
Ik zat ooit in een wijn-proef groep.
De beoordeling gaat dan: kleur, geur, smaak, afdronk.
Een dame werd uitgenodigd mee te doen en werd op de hoogte gesteld: geen afleidende geuren.
Ze kwam in een wolk van parfum, alles smaakte naar Chanel !
Tja.
Ik heb toch liever iemand naast me die een iedere ochtend een fles geur van de lokale bazaar op zijn voorhoofd breekt dan iemand met lichaamsgeur die het zelf niet doorheeft.
Zo’n vogel die twee weken vliegt in hetzelfde (grijze) uniform shirt.
Yuck