add-on 737 voor fs2004

skydiver

New member
weet iemand nog waar ik een add on van een 737 voor fs 2004 kan downloaden of krijgen? Of een fms simulator ofzo, wil even goed oefenen.
 
check ff een winkel. is genoeg te krijgen.
Of kijk even op de site van de lhshop.nl kun je 737 vast wel bestellen. Deze is 100% het echte werk, ideaal voor je TR :D
 
Voor Flight Simulator 2004 Add-ons voor de Boeing 737-6/7/8/900 is de maker PMDG (Precision Manuals Developers Group) volgens mij het beste. complete FMC en Autopilot features en nog veel meer zit inbegrepen. Ook zijn er bijna iedere maand AIRAC updates voor PMDG beschikbaar en er zijn hele 'packs' beschikbaar voor SIDS en STARS uit de hele wereld voor het toestel zodat de realistische graad toch weer iets omhoog gaat.

PMDG Boeing 737-600/700 serie (Basis pakket)

PMDG Boeing 737-700/800/900 serie (Upgrade op het basis pakket, werkt dus niet zonder de 600/700 serie!)

PMDG website (voor je favoriete aircraft livery)


http://www.navdata.at (voor SIDS & STARS en de nieuwste AIRACS)

Je kan de PMDG ook gewoon online op de PMDG website kopen en downloaden.

Groet, DBX

001_pETR4.jpg


7378900_7.jpg
 
Ik zou ook voor de PMDG gaan,,
ontzettend veel functies e.d.!

Zelf vlieg ik vaak de 767 maar als je met 737 wilt oefenen heeft dat weinig nut :D. Die PMDG is zo'n ontzettend mooie kist met een heleboel liveries duss kzou die gewoon aanschaffen. :rt:
 
Laatst bewerkt:
De PMDG is top! (Alle producten trouwens van hun)

Ik zelf vlieg meestal met de level-d 767 in klm livery.

Als ik hier niet voor kies neem ik ook nog wel eens de 737-3-/4-/500 van wilco/feelthere. Deze is net zo top als pmdg, maar even een wat oudere kist.

FMC voor alle drie fully functional.
 
Tjah de klm livery is indd mooi, net zoals alle andere liveries :rt:
Kan eigk nooit zo goed kiezen,, heb wel net 2 gulf air liveries geinstalleerd, ook die van het 50 jarige bestaan :)

De 737 vlieg ik ook nog wel ns van pmdg,, mooie dingen die vliegtuigen van pmdg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan