Aero-Rho
Rookie
Erg bosrijk is het ook niet !Dat (foto) is geen helicopter, dat is de Bonanza die met een open deur neergestort is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Erg bosrijk is het ook niet !Dat (foto) is geen helicopter, dat is de Bonanza die met een open deur neergestort is.
Knullig! Bedankt!Dat (foto) is geen helicopter, dat is de Bonanza die met een open deur neergestort is.
Een EasyJet-piloot is geschorst nadat zijn Airbus A320, met ongeveer 200 passagiers aan boord, gevaarlijk dicht bij een berg kwam tijdens de nadering van de luchthaven van Hurghada, Egypte. De vlucht, die vertrok vanuit Manchester, daalde tot op 770 voet van een bergtop van 2.329 voet, terwijl de minimale vereiste hoogte voor dat gebied 6.000 voet bedraagt.
Meer dan 900 omwonenden van Schiphol hebben aangifte gedaan tegen de luchthaven vanwege aanhoudende geluidsoverlast. Deze aangifte, ingediend door advocaat Bénédicte Ficq bij het Openbaar Ministerie in Amsterdam, beschuldigt Schiphol van mishandeling door voortdurende nachtelijke geluidshinder. Deze aangifte richt zich niet alleen tegen Schiphol, maar ook tegen luchtvaartmaatschappijen KLM en Transavia, evenals de Nederlandse staat als grootste aandeelhouder van de luchthaven. KLM heeft nog niet inhoudelijk gereageerd en wacht de aangifte af.
Veel haast hadden ze niet, zo te zien aan alle tassen en rugzakken op de vleugel...![]()
Ik mag dit eigenlijk helemaal niet zeggen…..mijn tas gaat mee met zo’n evacuatie.
Een voormalige British Airways (BA)-piloot die eerder werd ontslagen wegens drugsgebruik, is opnieuw aangenomen voor commercieel vliegen. Ondanks zijn eerdere wangedrag heeft hij een functie bemachtigd bij European Cargo (SE), een vrachtluchtvaartmaatschappij gevestigd in Bournemouth.
Ik wordt hiervoor afgebrand op een Amerikaans forum maar als de crew om brandweer had gevraagd was die hele evacuatie misschien niet nodig geweest.
Ja.natuurlijk zo, maar hoe beslis jij om brandweer te vragen? Standaard bij elk motorprobleem?