Gevoelig snaartje geraakt jongens? Of gewoon niet zo goed met kritiek![]()
Feit is dat je na de EMVO in Texas weer opnieuw begint. Dit is een ontzettende voordeel voor jezelf, je hebt 35 vluchten voorsprong. Zelfs mijn zusje van 10 snapt dat. En ik denk dat zelfs jullie snappen dat als je de aanleg hebt om heli te gaan vliegen het beter is (en ook motiverender denk ik) om in dat kader verder te gaan, ipv dat je nog eens 70 vluchten op jet niveau moet presteren.
Maar Hello en andere Gijs, als jullie zeker weten dat dit niet zo is, dat je niet opnieuw begint in Texas dan zou ik snel naar jullie commandanten rennen want dan hebben ze zich blijkbaar vergist.
O, en als jullie ook van mening zijn dat het niet uitmaakt of dat je de streaming na 100 vluchten of na 35 vluchten doet, dan zou ik ook even bij de Belgische commandant langs gaan, want dan hebben ook zij een inmense vergissing begaan door de streaming te vervroegen en sterker nog, de Marchetti aan te schaffen want dit toestel liet hen juist toe om de streaming voor jet eerder te doen. (Vroeger kon men pas zien of iemand geschikt was voor jet als hij of zij allang op de Fouga aan het vliegen was.)
Bovendien was dit amper kritiek te noemen. Ik heb nergens gezegd dat het niet 'hard werken' is. Ik hoop voor jullie dat je niet van plan bent zo te reageren op je IP later.![]()
De opleidingen van Belgie en NL zijn in zijn geheel niet te vergelijken (de gehele opzet is totaal anders).
Het uiteindelijk niveau van de heli vliegers van Belgie en Nederland is een wereld van verschil (Belgie zit op een amateuristisch niveau).
En van zinnen als; presteren op jet niveau daar krijg ik gewoon een beetje jeuk van thats all