aangeven wanneer beschikbaar

question

New member
Ik wil in februari de selectie van de NLS gaan doen en nu is mijn vraag of je ook zelf kunt aangeven wanneer je beschikbaar bent. Ik wil het liefst pas in augustus beginnen maar stel dat in februari al blijkt dat ik 'goedgekeurd' ben is dit dan wel mogelijk?

Ik begin overigens dan met de selectie omdat ik, als ik afgewezen word, het nog ga proberen bij andere scholen.

thanx
 
Ja hoor, dat kan. Ik heb hetzelfde meegemaakt, ik was pas maanden na de selectie beschikbaar. De opleiding start (als het goed is nog steeds) 6x per jaar, de data kunnen ze je geven. Je kunt dan een voorkeur geven voor een bepaalde datum, als er dan nog plaatsen vrij zijn.

Succes met je selectie. Als je vragen hebt dan hoor ik het wel.

Groeten,

Timon
 
Waarom begin je niet gewoon nu?? Dan heb je meer tijd als je afgewezen zou worden... En natuurlijk kan je dat aangeven, ze kunnen je moeilijk dwingen te beginnen als je niet kan ;)

In ieder geval, succes met de selectie!!

cheers
 
Omdat ik nu 5 dagen in de week stage loop :) en omdat ik ook al met de KLu selectie bezig ben en m'n bedrijf al moeilijk doet als ik daar een keer een dag vrij voor vraag.

Ik moet namelijk de dagen inhalen als ik er niet ben en ik wil natuurlijk ook nog een paar dagen kerstvakantie ;) en vrije zaterdagen

Maar aangeven dat je niet meteen beschikbaar bent kan geen reden zijn om je af te wijzen? Lijkt me eigenlijk niet dat ze dat om zo'n reden doen maar je weet maar nooit.....dus mensen met ervaring.....brand los
 
question zei:
aangeven dat je niet meteen beschikbaar bent kan geen reden zijn om je af te wijzen? Lijkt me eigenlijk niet dat ze dat om zo'n reden doen maar je weet maar nooit.....dus mensen met ervaring.....brand los

Welnee joh, het is de normaalste zaak van de wereld.

In feite staan de selectie en de aanvang van de opleiding min of meer los van elkaar. Indien je de selectie met succes doorloopt, krijg je een brief of een telefoontje. Met dit positieve resultaat op zak heb je maar liefst twee jaar de tijd om je in te schrijven. Wanneer je wilt beginnen is geheel aan jou.

Groeten,

Timon
 
Ja precies, wat denk je van de mensen die nog in hun eindexamenjaar zitten, die kunnen ook pas in juli ofzo beginnen...
Joh als jij er door ben willen ze je maar al te graag hebben hoor maak je geen zorgen ;)
 
Terug
Bovenaan