Aangenomen!!

B737/ 300-900

New member
Aan iedereen die het wil horen, ik ben aangenomen bij Air Berlin!!

:yeehaa: :biertje: :haha: :yeehaa:

Als er mensen zijn die ik misschien in de toekomst nog zou kunnen helpen met de selectie.....bij deze.

groeten
 
Gefeliciteerd!!

Mag ik weten hoe je je opleiding hebt gedaan? Lijkt me wel leuk om te zien hoe anderen het doen..

Veel plezier!
 
Het lijkt je wel "leuk" om te zien hoe de anderen het doen ? Bedoel je daarmee dat je benieuwd bent hoe het overig niet KLS-gepeupel het toch nog redt in deze wereld ?
Djanello, veel van jou posts op dit bord zijn tegenstrijdig met elkaar, en wat je nu zegt, geeft wel aan dat je nog veel moet leren. Daarom lijkt het MIJ wel LEUK om te zien hoe JIJ het gaat doen. Waar zit jij in je opleiding ? Of ben je nog in de selectie voor een opleiding ? Veel succes zeun, je zult het nodig hebben !






Zou ik het bijna vergeten zeg, gefeliciteerd B737/ 300-900 !!! krijg je AMS als base ?
 
peut zei:
Het lijkt je wel "leuk" om te zien hoe de anderen het doen ? Bedoel je daarmee dat je benieuwd bent hoe het overig niet KLS-gepeupel het toch nog redt in deze wereld ?
Djanello, veel van jou posts op dit bord zijn tegenstrijdig met elkaar, en wat je nu zegt, geeft wel aan dat je nog veel moet leren. Daarom lijkt het MIJ wel LEUK om te zien hoe JIJ het gaat doen. Waar zit jij in je opleiding ? Of ben je nog in de selectie voor een opleiding ? Veel succes zeun, je zult het nodig hebben !






Zou ik het bijna vergeten zeg, gefeliciteerd B737/ 300-900 !!! krijg je AMS als base ?

Wow, doe effe rustig ofzo?

B737/300-900 gefeliciteerd man!
 
Gefeliciteerd kerel! Je kunt zegen wat je wilt maar Air Berin heeft de beste feesten! ;)
 
Thanx voor de leuke berichten allemaal!!

Ik ga vliegen op de B737.
Als het allemaal meezit krijg ik volgend jaar zomer AMS base.
Maar dat is toch afwachten.......zolang ik maar vlieg vind ik het best.

Mijn opleiding ben ik bij IAC begonnen.
Daarna Naples Air Center lesgegeven en vervolgens het Europese gedeelte bij Stella Aviation Academy.
Echt een vrije markter dus.
Vervolgens mijn Type bij FSB.
En nu dus Air Berlin!!

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties en als ik iemand kan helpen........
 
hey 737!!



gefeliciteerd


Hoe ging jouw selectiefase? Hoe lang duurdie die? Wat waren de onderdelen? Waar vindt dit allemaal plaats? Ik ben uitgenodigd om aan de selectie mee te doen!! Ik had mij via hun website ingeschreven en kreeg na 4 weken al reactie.

greetz
 
Laatst bewerkt:
Ik had gewoon nog niet gehoord welke route hij had genomen en was daar gewoon geinteresseerd in. Da's toch niet meer dan redelijk? Hij heeft een route genomen die hem een goede baan geeft op dit moment, dan wil ik gewoon weten wat voor keuzes hem dit success hebben geleverd. :)

Sollicitatie tips zijn bij mij altijd welkom B737!!
 
Gefeliciteerd man! AB is een mooie maatschappij om voor te vliegen.

AMS als base zal er denk ik niet inzitten, aangezien ze nog maar 1 vlucht hebben (amsterdam - mallorca).

Nu verwachten we natuurlijk de eerst foto van jou in je nieuwe kantoor ;)
 
Van harte gefeliciteerd!!

klein vraagje ook meteen: Kreeg je enige vorm van nazorg van stella richting air berlin of heb je zelf gewoon gesolliciteerd?
 
Peut,


Normaliter ga ik niet graag in op posts. Maar Airwork is er niet om je frustratie tentoon te spreiden. Door dit soort posts zijn al heel wat topics gesloten. Het voegt gewoonweg niets toe.

Hoop dat de boodschap duidelijk is.
 
Terug
Bovenaan