Aangenomen SAA - wie start er nog meer in Feb 2006?

Mikey Mike

New member
Beste mede vliegfanaten,

Ik heb vandaag de laatste fase van de selectie bij Stella, de grading, met goed gevolg doorlopen. Daarna meteen het toelatingsgesprek gehad en ik mag per Februari instromen!!

Ik ben natuurlijk superblij en kan niet wachten om te beginnen!

Ga morgen meteen even bellen wanneer ik voor de medische keuring kan komen. Denk dat het een formaliteit is maar het is natuurlijk toch wel spannend nog en hoop dat het geen roet in het eten gooit verder.

Heb vandaag trouwens heel even gesproken met 2 members van SAA, als ik het goed onthouden heb volgens mij Niels en Gerben (via de Tuksal site). Hoop jullie binnenkort dus snel tegen te komen.

Zijn er nog meer mensen hier die in Februari instromen bij SAA?

Ciao Mikey
 
He,

Ik dacht dat ik gehoord had dat er al 9 mensen zich hadden ingeschreven voor feb? er zal er toch nog wel 1 hier op pbb hangen?

Groeten Steen bak
 
Hier wel iemand die onlangs is 'uitgestroomd' bij SAA.
Doe Niels en Gerbert de groeten van mij als je wilt.
Veel plezier met de opleiding en zet em op! Je zal er een gezellige tijd gaan hebben, daar ben ik zeker van.

Groeten van een vliegende VLM-er
 
He yskonyn,

Mooi dat je bij vlm vliegt! vanuit rotterdam of schiphol? hoelang al? en nog belangrijker hoe zit het met je medestudenten? hebben deze ook al een baan gevonden? :rt: wat een zooi vragen weer! :D
Heb geloof ik Gerbert even snel gesproken

Groeten,

Steen Bak
 
Je hebt gelijk dat dit wat verwarring kan veroorzaken.
South African Airways of Stella Aviation Academy.
Stella is makkelijker.
Steen Bak
 
Cheers Yskonyn :rt: gaan snel een biertje doen :grijns:

En mikey.. Uitskekende keus. Je gaat een super tijd tegemoet. Best choice you ever made.

groet
Gerbert..
 
Terug
Bovenaan