Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
c150 zei:Het verlies was Tui NL. En de bron is TUI zelf. Die Arke 787 komt niet in 2014 lijkt mij. In ieder geval zijn de 13 van TUI bijna vergeven.
Het verlies was Tui NL. En de bron is TUI zelf. Die Arke 787 komt niet in 2014 lijkt mij. In ieder geval zijn de 13 van TUI bijna vergeven.
Waarom zouden ze bij Thomson met 7 B787 en 4B767 gaan rondvliegen, bij Nordic met 1B787 en 1B767 en bij Arke met 3B787 en 2B767? Ik snap dat niet.
Maar bij Arke denk iedereen dat ze er komen in 2014, alleen hebben mensen buiten arke hun twijfels.
Toen echter over het groeiscenario van Arke werd gepraat, dacht ook iedereen dat ze gek waren geworden daar, maar ze hebben het wel waar gemaakt. We shall see......
bij Arke met 3B787 en 2B767? Ik snap dat niet.
Maar bij Arke denk iedereen dat ze er komen in 2014, alleen hebben mensen buiten arke hun twijfels.
Toen echter over het groeiscenario van Arke werd gepraat, dacht ook iedereen dat ze gek waren geworden daar, maar ze hebben het wel waar gemaakt. We shall see......