747-400 SIM

André

Member
Geachte Airworkers

Kan iemand mij vertellen waar ik een B747-400 sim kan vinden welke je kan huren voor een paar uur?

Ik weet dat er een sim is bij Lufthansa in Frankfurt en dat de KLM er een heeft, maar die zijn niet te huur voor derden.

Bij voorbaar vriendelijk dank!

:radar: André:radar:
 
Re: 747-400 SIM

Oorspronkelijk gepost door André
Geachte Airworkers
Ik weet dat er een sim is bij Lufthansa in Frankfurt en dat de KLM er een heeft, maar die zijn niet te huur voor derden.

Waarom niet, ze zijn gewoon een commercieel bedrijf, als ie leeg staat is ie te huur !!
 
De 747 sim van de KLM staat niet erg veel stil de laatste tijd. Als er niet door KLM crew op wordt getraind dan vinden er wel gradings plaats...
 
Bounty53

Bounty53

Nou ja, voor zover ik weet is die van de KLM niet te huur en ook niet beschikbaar.

Kortom, het doel is niet de discussie of ie nou wel of niet verhuurd word, maar welke sim word verhuurd en is beschikbaar!

:radar: André :radar:
 
Een Level D simulator huren kost tussen 350 en 500 euri per uur inclusief instructie en BTW.
 
FD

FD

Flying Dutchman,

Was het maar zo, ik vraag het niet voor mezelf maar voor een maat van me, die wel zover is, vandaar.

Ik ga 8 Mei voor de 2e ronde ATPL examens in Orlando, ben momenteel bezig me voor te bereiden op de examens.

Nu maar hopen dat het allemaal lukt, ben er wel aan toe om weer verder te gaan met vlieglessen, IR, CPL en ME/IR, en daarna natuurlijk de MCC, maar goed, first things first!

Allemaal zaken die natuurlijk al lang achter jou liggen :) Jou problemen liggen waarschijnlijk meer op het vlak, " welk merk golfclubs koop ik" en " wanneer is het beste moment om nog eens even flink in te stappen op de beurs" :)

Bevalt het een beetje aan de westkust in FL? Lekker zonnig hé?

Groeten

:radar: André :radar:
 
Lufthansa heeft in Frankfurt drie B747-400 simulatoren en die zijn wel degelijk te huur voor derden. Alhoewel die derden normaalgesproken andere airlines zijn. Of ze die apparaten ook aan individuele personen verhuren weet ik niet. In elk geval, op deze website van Lufthansa Flight Training vind je alle informatie over hun simulators en ook hoe je contact met ze op kan nemen.

Verder biedt Lufthansa onder de naam Proflight ook introductie simulator sessies aan op verschillende simulatoren. Dit zijn echter geen officiële trainingen maar meer een beetje een kijkje achter de schermen in de cockpit. Een uurtje B744 kost op deze manier €325.

Via GE Aviation Training kun je bij Cathay Pacific ook flight simulator training op de B744 krijgen. Hiervoor moet je dan echter wel naar Hong Kong!

Succes ermee.
 
Hallo.

Misschien kun je Alteon eens proberen. Dit is een soort onderdeel van Boeing. Zitten op heel veel plekken in de wereld. Effe googlen.

Groet Koning
 
I wish....

zwem in de pool op het moment, wachten op een startdatum.... Dus geld raakt erg snel op momenteel. En FD kan niet op zn luie kont zitten, dus ben een nieuwe hobby aan het zoeken.

MCO leuke tijd gehad daar... Heb er niet lang gezeten, maar lang genoeg om te weten dat elke striptent tot 0400 open is.

Blijf je van mn vrouwtje af ? die zit dit weekend in Orlando :grijns:...Feestje in huize FD dus :grijns:

succes met alles! keep us posted
 
Terug
Bovenaan