22 februari

base6

New member
he flo,

heb gisteren gehoord dat ik ook op 22 februari mag beginnen, moet nog even mijn cijfer voor mijn natuurkunde cursus afwachten, maar verwacht die binnen 2 dagen, daarna moet ik ook nog de financiering en de huisvesting regelen. rr, bedankt voor de tip. succes vrijdag met alles!
Groetjes bram.
 
ola,

mooi dat je ook begint dan. ik heb vorige week mn werk (abn) verteld dat ik m half februari nok. rr, grappig dat je daar ook werkt. ze trokken het goed en vinden t niet meer dan logisch dat ik doe wat ik echt wil. bij het helpen zoeken naar een geschikte lening waren ze ook wel bij. das altijd goed.
ben nu aant wachten tot de contactpersoon van ing terug is van vakantie en dan ga ik daar praten. ben overigens niet meer naar maastricht geweest. vond dat de abn wel erg veel van me vraagt voor een eerste ontmoeting. ik heb veel info telefonisch gekregen en heb gezegd dat ik bij ze langsga op de dag dat ik ook een afspraak heb met ing. 2 birds in 1 stone.
verder heb ik nog geen zicht op een kamer dus daar moet ik nog hard achteraan. voor nu, druk bezig met organisatie oud en nieuwfeest. heb een staatslot gekocht en denk dat ik wel in aanmerking kom voor die 20 miljoen....kan ik die gesprekken met de bank mooi uit mn agenda schrappen. beter!

2006 wordt een mooi jaar
 
he daar,

heb net gehoord dat ik mijn natuurkunde heb gehaald, ga dus ook flink achter de huisvesting en de financiering aan. veel plezier met oud en nieuw, nu nog maar even flink genieten van al de vrije tijd, voordat we straks aan de bak mogen. Zie jullie in 2006.

ciao.
 
Hey Flo, Collega,

Ik heb dus exact dezelfde ervaring als jij met abn amro. Ze willen zoveel van je weten en zijn daar absoluut niet flexibel in. Ik belde ze zelfs nog nadat ik bij de ING was geweest maar ze wilden me niet persoonlijk te woord staan. Gaat helemaal nergens over.
Wat doe je bij de abn? Laat anders ff een pm achter.

Gr. RR
 
Terug
Bovenaan