1201

Ha nieuwe NLS'ers heel goed!
Op zoek naar een kamer op de Opaallaan?

Ik ga eind november weg uit mijn kamer om naar Portugal te vertrekken voor de praktijk fase van de opleiding. Ik heb een kamer in toren 6 op de 2e verdieping. Toren 6 is relaxed want het is zeker een van de rustigste plekken op de opaal, weinig last van de feestjes van je buren!

Het is een kamer van ongeveer 20m2 met een eigen badkamer incl. douche en toilet. Ik heb het een en ander aan de kamer gedaan toen ik er in kwam in maart 2011. Nieuwe laminaat vloer gelegd( van goede kwaliteit!) grote schoonmaak, niew behang. Voor de rest heb ik een nieuw meubilair van ikea wat ik te koop aanbied, je kunt de kamer naar mijn mening niet beter inrichten dan hoe het nu is en zo hoef je in principe niks meer te verhuizen!

Als je intresse hebt kun je mij PM'en of mailen naar [email protected]

Groet, Bas van Ruitenbeek (AI1103)
 
Ja hier nog iemand voor AI1201 :D. Gister selectie gedaan, vandaag gehoord dat ie positief was :).

Maar is medische keuring lastig/streng? Heb die namelijk de 24ste. Heb zelf eigenlijk nooit ergens last van, wil het gewoon even weten :P.

Edit; vandaag brief binnen gekregen over de NASS-test.....Niveau; >78% & Vliegaanleg; >78%...hehe i'm happy :D
 
Laatst bewerkt:
Zit ook waarschijnlijk in 1201. Eerst nog even natuurkunde afmaken.

@Jerry H: Je medical is niet lastig. Begrijp eerlijk gezegd ook niet helemaal wat je daarmee wil zeggen. Je moet gewoon zorgen dat je 3 a 4 uur van te voren niets eet en alleen maar water drinkt. Daar aangekomen krijg je een oogtest (ben je wel even zoet mee), oortest, bloed prikken, nog wat kleinere onderzoeken en je sluit af met een full body check door een arts met wie je even je medisch dossier doorneemt. Na een paar weken (kan 5 zijn) krijg je thuis een mooi roze medisch certificaat toegestuurd. Ga er van te voren niet voor stressen ofzo, daar schiet je niets mee op.

Succes de 24ste!
 
Op kamers

Op kamers

Klasgenoten AI1201,

zelf ben ik zeer benieuwd wie er allemaal naar de Opaallaan verhuizen. Naar het schijnt vormen we met zijn tienen een klas. Who's in for Opaallaan?
 
Serieus is onze klas zo klein? Is van de ene kant ook wel lekker :P. Haha
Maar ff antwoord op je vraag :P; Not me....woon dicht bij genoeg, dus komt een auto en rij elke dag heen en weer (is als het rustig is 20-25 min rijden).

Heb je al een kamer daar dan?
 
Serieus is onze klas zo klein? Is van de ene kant ook wel lekker :P. Haha
Maar ff antwoord op je vraag :P; Not me....woon dicht bij genoeg, dus komt een auto en rij elke dag heen en weer (is als het rustig is 20-25 min rijden).

Heb je al een kamer daar dan?

Ja, zo klein is de klas. Maar heerlijk toch?! Ik ga deze week een kamer regelen samen met nog 2 andere gasten. Zou tof zijn als je ook op kamers gaat. Het heeft echt een goede invloed op je studie. Daarbij kom je nooit te laat. Ik woon in Voorhout, is ook niet ver van Hoofddorp maar ik waag het er niet op met alle files en de NS die haar werk het niet goed doet. Je mag maar 2 keer te laat komen, daarna hang je. Tot de 30e ;)
 
Ja, zo klein is de klas. Maar heerlijk toch?! Ik ga deze week een kamer regelen samen met nog 2 andere gasten. Zou tof zijn als je ook op kamers gaat. Het heeft echt een goede invloed op je studie. Daarbij kom je nooit te laat. Ik woon in Voorhout, is ook niet ver van Hoofddorp maar ik waag het er niet op met alle files en de NS die haar werk het niet goed doet. Je mag maar 2 keer te laat komen, daarna hang je. Tot de 30e ;)

Vind het wel chill ja zo'n kleine klas :). Nou ben sowieso niet van plan om te laat te komen :P. Gewoon goed optijd vertrekken, echt heel erg last van files heb ik dan niet.
En als het van de winter zo slecht wordt dat je amper kunt rijden, hoop ik dat er wel een klasgenoot is die plaatsje over heeft haha xD. Of zoek dan echt tijdelijk iets daarzo :P...

Vind het thuis namelijk wel lekker werken en hoef minder te doen in huishouden :P
 
heeeeuj klasgenoten! jaja maar 10 man. Vandaag is er nog iemand selectie aan het doen voor onze klas (vriend van mij) dus hoop maar dat hij wordt aangenomen.

Maar ik ga op de Opaallaan wonen dat is al zeker moet alleen even wachten tot er een kamer vrij komt! hoop dat we een beetje bij elkaar zitten!

tot de 30e!
 
ben nu toch gaan twijfelen om miss toch op kamer te gaan :p. Scheelt volgens mij ook weer qua kosten en idd stukje zekerheid.....ah is best lastig, weet ook 1 week dat ik in jan moet beginnen. Nog maar 1.5 maand om alles te regelen.
 
ah komt goed, ik hoor ook pas half december wanneer ik mn kamer in kan. Het enige wat je nu moet doen is je even inschrijven bij studentenwoningweb en willy bellen (die nu op vakantie is) maar een collega kan je ook helpen.. Kamer is wel aan te raden hoor. Vooral als die gevreesde horrorwinter echt komt!

als je nog vragen hebt gewoon even NLS bellen of mij kan je ook altijd pm'en
 
ben nu toch gaan twijfelen om miss toch op kamer te gaan :p. Scheelt volgens mij ook weer qua kosten en idd stukje zekerheid.....ah is best lastig, weet ook 1 week dat ik in jan moet beginnen. Nog maar 1.5 maand om alles te regelen.

In mijn klas zitten meerdere mensen die destijds niet op de Opaal woonden maar bij paps en mams in de omgeving. Als je goed anticipeert op het verkeer en weer (zoals een vlieger zou doen) dan is het geen probleem en bespaar je jezelf een hoop geld en gedoe. Huur begint geloof ik bij ong. 400 euro voor 18m2. En vaak moet je nog wat inboedel kopen ook. Vergeet overigens geen huurtoeslag aan te vragen, scheelt toch weer wat.

Succes met de theorie.
 
Terug
Bovenaan