Recente inhoud door laser

  1. laser

    WANTED ! FLIGHT INSTRUCTOR(s)

    De Noord Nederlandse Aero Club, gevestigd op Groningen Airport Eelde is op zoek naar een of meerdere gemotiveerde vlieginstructeur(s). Heb je interesse stuur dan een mail naar [email protected] met je contactgegevens. Je kunt me ook bellen op 06 50 60 30 84 Voor meer informatie over onze club...
  2. laser

    Garmin VIRB bevestigen in cockpit

    Dank voor je reactie en het filmpje Len. Daar heb je een wel een punt inderdaad. Ik zal nog eens goed kijken naar de beste mogelijkheden in het toestel. Trial and error moet de beste plek/bevestiging dan maar uitwijzen.
  3. laser

    Garmin VIRB bevestigen in cockpit

    Tja, het probleem is dat in de Cirrus niet zo'n mooi plekje zit om e.e.a. in te bevestigen. Vandaar de gedachte om het zijraam te gebruiken...
  4. laser

    Garmin VIRB bevestigen in cockpit

    Dank voor je reactie Helikopterfan. Bij de VIRB is ook zo'n plakker geleverd. Probleem daarmee is dat ze er geloof ik erg lastig weer af te krijgen zijn of vergis ik me daarin ?
  5. laser

    Garmin VIRB bevestigen in cockpit

    Beste Airworkers, ik heb sinds kort een Garmin VIRB (soort GoPro, maar dan van Garmin) Qua cockpit montage ben ik nog niet helemaal tevreden en ik ben benieuwd of iemand goede tips heeft voor de bevestiging in een Cirrus SR20 of in PA28. Het liefst bevestig ik hem vlak achter/tussen de stoelen...
  6. laser

    Leuke velden in UK

    Uitstekend ! Dank je Nazgul !
  7. laser

    Leuke velden in UK

    Nog 1 vraagje: Als je een GAR gebruikt ben je dan ook verplicht te landen op een "desginated" airfield of kun je dan je eerste landing in de UK op elk veld maken ?
  8. laser

    Mallorca, DA42 PH-CCD, contactgegevens gezocht

    Dit is inmiddels dankzij dit forum gelukt. Dank !
  9. laser

    Leuke velden in UK

    3 dagen maar Nazgul, waarvan ongeveer 1,5 dag door Engeland, de rest voor de heen en terugreis vanaf EHGG. Ben zeer blij met alle input van jullie. De mogelijkheid van terugvorderen van BTW op je brandstof in de UK had ik zelf niet bij stil gestaan, dus weer wat geleerd :-) We moeten nu dus een...
  10. laser

    Leuke velden in UK

    Zo langzamerhand wordt het dankzij jullie tips al een aardig rijtje. Dank daar voor en ik houd me graag aanbevolen voor meer :-)
  11. laser

    Mallorca, DA42 PH-CCD, contactgegevens gezocht

    Vliegen op Mallorca: Ik heb gelezen dat op Son Bonet een DA42 met call-sign PH-CCD staat van een Nederlandse eigenaar. Nu wil ik graag in contact komen met deze eigenaar. Tot nog toe ben ik er niet in geslaagd om zijn contactgegevens te achterhalen (ook niet via het register) Derhalve even bij...
  12. laser

    Leuke velden in UK

    Binnenkort wil ik met 2 andere vliegers een vliegtripje maken naar de UK. We blijven in het zuidelijke deel (zeg maar 1/3 van the UK) Heeft iemand leuke tips m.b.t. mooie veldjes, must see's enz... Bij voorbaat dank !
  13. laser

    FAA gelijkstelling omzetten naar 'los' brevet

    Wederom hartelijk dank voor jullie reactie. Top ! Ik zag toevallig deze week ook nog het e.e.a. voorbij komen via de AOPA newsletter aangaande de gevolgen van de invoering van de EASA brevetten (die een ander nummer gaan krijgen dan je huidige JAR FCL nummer waardoor de gelijkstelling komt te...
  14. laser

    FAA gelijkstelling omzetten naar 'los' brevet

    Hartelijk dank voor jullie reactie ! Ik vraag er graag nog even op door: De BFR heb ik niet gedaan. Stel ik zou dit jaar (dus na 5 jaar) weer in de USA willen gaan vliegen, kun je dan alsnog zo'n test doen of moet ik weer een nieuwe gelijkstelling aanvragen op basis van mijn JAR FCL brevet ?
  15. laser

    FAA gelijkstelling omzetten naar 'los' brevet

    In het verlengde van bovenstaande: Ik heb een Amerikaanse gelijkstelling (5 jaar geleden gehaald) Nu meen ik gelezen te hebben dat als je deze gelijkstelling geldig wilt houden dat je dan testjes zou moeten doen via internet ? Iemand wellicht een idee of dit klopt ?
Terug
Bovenaan